Andrea Glass

Opwaarderen prepaid T-mobile kaartje

Uw ervaring

Je tegoed wordt gelijk opgewaardeerd (ik zat onterecht op een code te wachten), ging dus nog veel sneller dan verwacht! 👍🏼

Beste Andrea,
Leuk om te horen dat je tevreden bent over onze service! Veel plezier met je aankopen en fijne dag!

Angelien Deurloo

Spelletjes!

Uw ervaring

Door mijn eigen fout had ik het verkeerde e-mail adres opgegeven. Ben heel goed geholpen! Groetjes Angelien

Beste klant,
Goed om te horen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen.
Veel plezier met je aankopen!

Emy

Altijd bereikbaar

Uw ervaring

Ik koop altijd beltegoed hier en ik kreeg de mail netjes. Een keer is dat niet gebeurd, heb ze direct gemail en is ook netjes en snel opgelost. Top service

Beste klant,
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service.

Steenhuis

Gggg

Nvb

Beste klant,
Bedankt en we wensen je een fijne dag toe!

Benny

De eerste in de lijst

Uw ervaring

Slecht, geen email. Later blijkt dat er direct opgewaardeerd is, terwijl de melding is dat er een email gestuurd wordt. Blijft vreemd..

Lyca

Makkelijk

Snel

dank je wel!

Vico

Gemak voor oudere vader

slecht

Goedemorgen Vico,
Volgens onze klantenservice is het probleem opgelost, hopelijk heb je verder een fijne dag!
Groet, het opwaarderen team!

Naser

Had een wegwerp creditcard nog

Uw ervaring

Is super slechte geen kaartnummer gekregen klantenservice is waardeloos regeren niet niet telefonisch niet via mail is te gek van worden

Beste Naser,
Beste Naser,
inmiddels is er al een aantal keer gereageerd op je support aanvraag. Zoals aangegeven verkopen wij alleen de opwaardering voor de PCS kaarten. Zelf moet je daar al in bezit van zijn. Deze kan je aanschaffen op de PCS site.
Het opwaarderen team

Johny Schabregs

Opladen in Belgie van Nederlandse account

Uw ervaring

afwachtend heb code nog niet ontvangen

Beste Johny,
Beste Johny,
Helaas hebben we geen support aanvraag of bestelling in ons systeem van jou ontvangen. Het kan zijn dat je een fout in het e-mailadres hebt gemaakt waardoor wij de bestelling niet kunnen vinden. Zou je onze klantenservice kunnen contacten zij zullen je direct helpen met het probleem.
Alvast bedankt!

Bo