Paris Nyarko

Beste klant,
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service.

navtec survey

Betrouwbaar

prettig

Beste klant,
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service.

Malek

Ik dacht dat het een trust store was, helaas blijkt het oplichterij te zijn

I paid and got nothing in my spam or in my inbox

Beste Malek,
Beste Malek,
Helaas hebben we geen support aanvraag of bestelling in ons systeem van jou ontvangen. Het kan zijn dat je een fout in het e-mailadres hebt gemaakt waardoor wij de bestelling niet kunnen vinden. Zou je onze klantenservice kunnen contacten zij zullen je direct helpen met het probleem.
Alvast bedankt!

tim

Makkelijk

Uw ervaring

gaat echt te vaak iets mis. dit is de zoveelste keer dat de betaling wordt afgeschreven maar dat ik het beltegoed niet krijg

Beste Tim,
Beste Tim,
Wij lossen het probleem graag samen met jou op, maar helaas hebben we geen supportaanvraag of bestelling in ons systeem van jou ontvangen. Zou je onze klantenservice kunnen contacten zij zullen je direct helpen met het probleem.
Alvast bedankt!

Solomw

To have Internet

I paid and got nothing in my spam or in my inbox

Dear Customer,
Dear Customer,
We are happy to solve the problem together with you, but unfortunately we do not find a support request or order in our system with the e-mail address you specified. Could you please send us an e-mail and let us know what your order number or e-mail address used is?
Thank you in advance!
Yours sincerely,

Narinx jmg

Omdat de kortste weg is om weer aan de slag te kunnen

perfect zoals altijd

Beste klant,
Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service.

Geen Bedrijf

Om het kado te geven

Uw ervaring

Zeer slecht de Kart was all gebruikt niet te vertrouwen zijn oplichters oppassen

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, Wij hebben je supportaanvraag ontvangen. Het door jou aangegeven ordernummer klopt echter niet. Zou je onze email kunnen beantwoorden? Dan controleren we het voor je. Met vriendelijke... Beste klant, Wij hebben je supportaanvraag ontvangen. Het door jou aangegeven ordernummer klopt echter niet. Zou je onze email kunnen beantwoorden? Dan controleren we het voor je. Met vriendelijke groet, Anne

J.J.Udo

Voor het laatst

Uw ervaring

Betalen met mijn visa kaart lukt (slecht)

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste J.J., Ik vind alleen een iDeal betaling van je. Daarom heb ik je een mail gestuurd en gevraagd om wat meer informatie. Zou je die willen beantwoorden? Met vriendelijke groet, Anne

Javie

Uw ervaring

Ik had een Astropay card gekocht, uiteindelijk een code gekregen die totaal niet overeenkomt met de normale codes die je zou moeten krijgen, zou een 16 cijferige code ontvangen maar niet gekregen

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, Astropay heeft het formaat van de codes verandert. Geef de code zonder spaties of streepjes in. Mocht het alsnog niet lukken, contacteer ons dan via het contactformulier op onze... Beste klant, Astropay heeft het formaat van de codes verandert. Geef de code zonder spaties of streepjes in. Mocht het alsnog niet lukken, contacteer ons dan via het contactformulier op onze website. Met vriendelijke groet, Anne

Henk Knippels

Stond bovenaan de zoekopdracht

Uw ervaring

Het zijn oplichters, er wordt geen beregoed bijgeschreven

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste Henk, Je had je helaas vergist en een Lycamobile code besteld terwijl je een Vodafone code had willen bestellen. Met vriendelijke groet, Anne