AS de Ruiter

Opwaarderen

Excellent

Reactie Opwaarderen.nl:

Fijn te lezen dat je tevreden bent!

Clifford

Om dat je die nodig heb

Uw ervaring

Stelletjes dieven ik kocht twee keer een data kaart online ik krijg die niet in mijn imail hoe het altijd gaat maar wel twee keer 10.99 van mijn rekening afgeschreven en waner op maandag bel... Stelletjes dieven ik kocht twee keer een data kaart online ik krijg die niet in mijn imail hoe het altijd gaat maar wel twee keer 10.99 van mijn rekening afgeschreven en waner op maandag bel heleboel gedoe an de telefoon al gegeven door geven tog krijg ik men data bundel niet terug en ook geen geld nooit meer dieven

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, Je had al contact met ons support team zie ik. De bedragen zijn teruggeboekt op je bankrekening. Met vriendelijke groet, Anne

Yor

Tinder

Slecht

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, Ons support team heeft je vraag reeds beantwoord en je uitgelegd waar het aan kan liggen als je een Tinder code niet kunt activeren. Met vriendelijke groet, Anne

J.D. Botje

Het telefoonnummer van mij was geblokkeerd. Ik moest een andere sim-kaart kopen, maar wist eerst niet hoe dat werkte

Uw ervaring

het opwaarderen is mij na enig uitzoeken gelukt

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, Fijn dat het gelukt is nu. Mocht je nog verdere vragen hebben, vul dan het contactformulier op onze website in. Wij helpen je graag verder. Met vriendelijke groe,t Anne

P.H.

Geen zin om fysiek er op uit te gaan !

Beste klant,
Bedankt voor je feedback en veel plezier met je aankopen!

Wendy

Tegoed nodig vriend

Super

Beste klant,
Bedankt voor je feedback en we wensen je een fijne dag toe!

Carla

Dacht dat dat makkelijker zou zijn dan naar de winkel lopen

Uw ervaring

Na alle stappen te volgen en de bevestiging van de bank te ontvangen krijg ik te horen dat er iets is misgegaan en probeer nog maar een keer. Niet dus, loop liever weer naar de winkel morgen.

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, Inderdaad vervelend wanneer je bestelling niet geleverd wordt. We proberen dit te voorkomen, maar dat is helaas niet altijd mogelijk. Een niet geleverde bestelling wordt automatisch... Beste klant, Inderdaad vervelend wanneer je bestelling niet geleverd wordt. We proberen dit te voorkomen, maar dat is helaas niet altijd mogelijk. Een niet geleverde bestelling wordt automatisch direct weer teruggeboekt. Met vriendelijke groet, Anne

Linnie

Lekker makkelijk. Gelijk te gebruiken.

Top!!

Reactie Opwaarderen.nl:

Fijn te lezen dat je tevreden bent!

Debora

Vaker gehaald

Beste klant,
We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service.

Kaya

Ik wad vaste klant

Uw ervaring

Nooit een probleem maar sinds gister nog steeds met bundel niet ontvangen, Helaas ook geen reactie van de klantenservice