Hero St Maarten

Uitstekend geholpen. Zeer attend en professioneel.

Rahul

Zeer goed geholpen door Kirsten Hilderink. Fijn contact en deskundig advies. Ook erg meedenkend.

Caite

Tijdens mijn proces bijgestaan door Kim Snuverink. Ik heb ons contact als heel prettig ervaren. Accuraat, punctueel, vasthoudend, vooruitstreven. Daarnaast heldere communicatie en heel vriendelijk.

Anneke

Anneke
Zeer kundig en adequaat geholpen door Jan-Pieter Smit. Zonder zijn hulp was ik er niet uitgekomen.
Ik ben zeer tevreden erover.
Snelle reacties en goed overleg en uitleg.

Luciënno Arsasemita

Zeer professioneel en goed geholpen door Nynke Capel! Luistert aandachtig en geeft advies op maat. Kennis en expertise ben ik zeer tevreden over. Communicatie helder en transparant. Altijd goed... Zeer professioneel en goed geholpen door Nynke Capel! Luistert aandachtig en geeft advies op maat. Kennis en expertise ben ik zeer tevreden over. Communicatie helder en transparant. Altijd goed bereikbaar!

Bert Hanekam

Nynke Capel heeft alles heel snel en accuraat afgehandeld. Daarnaast hield zij mij heel duidelijk op de hoogte van de beoogde stappen en ook met een begeleidend schrijven hoe nu verder m.b.t.... Nynke Capel heeft alles heel snel en accuraat afgehandeld. Daarnaast hield zij mij heel duidelijk op de hoogte van de beoogde stappen en ook met een begeleidend schrijven hoe nu verder m.b.t. UWV-aanvraag.

Ik heb het contact met Nynke als zeer prettig en professioneel ervaren! Als cijfer geef ik haar dan ook een dikke 10!

Glenn

Hi Kelly,

Dank voor alle hulp.

Ik heb jouw dienstverlening als erg prettig ervaren. De communicatie was goed, je hebt kennis van zaken en hebt er een mooi resultaat uit gesleept.

Marieke Geurtsen

Een zeer bekwaam bedrijf. Goede ervaring

Mark Wernsen

Kirsten reageerde snel op vragen en gaf duidelijk advies en kwam haar afspraken na.

Niek

Prima contact, snel reageren, meedenken. Goede ervaring met Kelly!