H. van der Heide

Top! Groot assortiment, goeie producten. Veel ondersteuning met filmpjes en handleidingen! Snel geleverd.

Rielof Dijkstra

Snel en correct geleverd en prima onderdelen

Meneer de koekepeer

Heb recent een OWC Mercury Elite Quad besteld via onlinemacwinkel. Bij het apparaat zat enkel een amerikaanse stekker. Op de vraag of het aparaat wel geschikt is voor 220v en zo ja of er dan een... Heb recent een OWC Mercury Elite Quad besteld via onlinemacwinkel. Bij het apparaat zat enkel een amerikaanse stekker. Op de vraag of het aparaat wel geschikt is voor 220v en zo ja of er dan een nederlandse stekker nageleverd kan worden heb ik tot op heden nog geen antwoord gekregen. Ik had gelukkig nog ergens een oud frietpan snoer liggen dus heb ik het apparaat wel in gebruik kunnen nemen.

Reactie Onlinemacwinkel.nl:

Beste Jacques,
Beste Jacques,
Onze excuses voor het toesturen van het apparaat met een Amerikaanse stekker. Het gaat gelukkig niet vaak mis, maar het is natuurlijk hartstikke vervelend. Uw review is dan ook niet meer dan terecht.
Verder hebben wij ook zitten blunderen door uw mail over het hoofd te zien. Zo krijgt u natuurlijk het idee dat wij niet meer bereikbaar zijn na de aankoop. Dat is gelukkig niet het geval en wij gaan u uiteraard een juiste kabel nasturen.
Ondanks uw ervaring bij ons hopen wij wel dat u veel plezier zult hebben van uw aankoop en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Maurits

nvt

Op een zaterdag gebeld, vmail níet ingesproken. Werd de maandag daarop keurig terug gebeld.