B.M.Schuuring

Hoge verzendkosten voor iets wat licht is en ook makkelijk als brievenbuspakje te verzenden is, en dan hoef ik er ook niet voor thuis te blijven om het aantenemen

Reactie Onlinemacwinkel.nl:

Beste Bernard,
Allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven, dat is voor ons erg waardevol.
U geeft aan dat de verzendkosten te hoog zijn en vraagt u af waarom...
Beste Bernard,
U geeft aan dat de verzendkosten te hoog zijn en vraagt u af waarom wij dit niet als brievenbus zending hebben aangeboden. Dit snappen wij volkomen en zullen dit proberen op te helderen.
Webshops die gratis verzending aanbieden verrekenen dit in hun verkoopprijs, waardoor u hier ook verzendkosten voor betaalt. Hier hebben wij bewust niet voor gekozen om te voorkomen dat klanten die vaker bestellen niet te veel betalen. Wij rekenen € 5,95 inclusief btw voor een standaard pakket zending waar de eigenlijke kosten op € 6,41 exclusief btw liggen. Bij deze kosten is het verpakkingsmateriaal ook inbegrepen. In werkelijkheid betalen wij in totaal dan ook bijna 8 euro per zending.
Verder zijn wij gestopt met brievenbus zendingen. Dit heeft twee redenen. De eerste is de vele zendingen die met de bezorger mee naar huis gaan in plaats van bij de klant afgeleverd te worden. Verder wordt een brievenbus pakket slechts tweemaal gescand; een keer bij het inleveren ervan bij PostNL en de tweede keer wanneer het bij het distributiecentrum van de plaats van bestemming is aangekomen. Hoewel het zending dan als ‘bezorgd’ staat weergegeven, is het onduidelijk waar het in de praktijk is.
Hopelijk hebben wij het zo voldoende kunnen verduidelijken en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.
Maurits

Sjef

Artikelen meer op voorraad dan Apple Store en snelle levering

Paul Schuurman

Goede ervaring: makkelijke bestelling, snelle betaling, goede optie om direct op te halen en goed telefonisch contact.

Leo Restiau

Zeer accuraat-betrouwbaar-zeer goede service-snelle en duidelijke comm