Ben Daenen Training & Coaching

Imac laten upgraden met meer geheugen en SSD schijf. Kan er weer even tegen aan.

Particulier

Uitstekend, goede ontvangst inclusief koffie

Nick

Gewoon uitstekend. Refurbished 14 inch MacBook Pro gekocht. Volgens de informatie 5 sterren en dat zou betekenen dat alleen de doos geopend is. Na ontvangst van het pakket (dat zorgvuldig was... Gewoon uitstekend. Refurbished 14 inch MacBook Pro gekocht. Volgens de informatie 5 sterren en dat zou betekenen dat alleen de doos geopend is. Na ontvangst van het pakket (dat zorgvuldig was ingepakt) heb ik uiteraard de MacBook uitvoerig bekeken en uitgeprobeerd en de sterren classificatie klopte volledig. Ik ben onwijs blij met de MacBook. De wijze waarop Onlinemacwinkel communiceert en informeert is prettig, transparant, direct en snel. Zeer aan te raden.

Th. Engels / EB-Consejo

Prima prijzen, supersnel thuis!

niet relevant

Zeer slecht

Reactie Onlinemacwinkel.nl:

Goedemiddag Cliff,
Goedemiddag Cliff,
Wij verdienen inderdaad een zware onvoldoende op "Snelheid levering” uw bestelling is veel te laat geleverd. Hier hebben wij een keer mailcontact over gehad en volgens mij is deze mail uiterst vriendelijk, waarin ik twee maal excuses maak. U geeft in uw beoordeling ook een halve ster voor klantvriendelijk, after sales en reactiesnelheid, deze zijn mijn inziens niet echt op zijn plaats.
Maar eerlijk is eerlijk we waren te laat met leveren, dat geef ik direct toe en daarvoor wil ik u via deze weg nogmaals mijn excuses aanbieden.
Mvg
Bas