artsenpraktijk

Ontevreden gezien bestelling niet werd geleverd, verloren gegaan door bpost, wel tevreden over email communicatie met verkoper, snel en vriendelijk

Arno Massee Fotografie

Vlotte afhandeling van de bestelling en snelle levering

Chris van der Horst

Goede website, duidelijk, niet duur, er was wat onduidelijk over de bezorging, waar de online Mac winkel niets aan kon doen, maar ze hadden mij wel kunnen informeren, nu was ik twee werkdagen verder... Goede website, duidelijk, niet duur, er was wat onduidelijk over de bezorging, waar de online Mac winkel niets aan kon doen, maar ze hadden mij wel kunnen informeren, nu was ik twee werkdagen verder en opeens zat het bestelde product in mijn brievenbus

Reactie Onlinemacwinkel.nl:

Beste Chris,
Beste Chris,
Wij vinden het vervelend voor u dat u twee werkdagen langer op uw bestelling hebt moeten wachten. Helaas kunnen wij hierop geen invloed uitoefenen en krijgen wij ook geen meldingen ingeval van een vertraagde zending.
Gelukkig hebt u uw bestelling in goede orde kunnen ontvangen en wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Maurits

Klaas Kraaijeveld

Ssd 2Tb in laten bouwen in Mac 27”
Goed en snel geregeld
Prima, vakkundig en vriendelijke personeel

Ben Daenen Training & Coaching

Imac laten upgraden met meer geheugen en SSD schijf. Kan er weer even tegen aan.