Klantenservice
7.6/10
Gebruiksgemak van de app
Prijs/Kwaliteit
7.6/10

Good app and nice options but app needs to be improved-I cannot see how many classes I have left- not user friendly

Super! Maar ik mis heel erg sporten als padel of squash.

Super fijn dat je zoveel mag trainen en zoveel keus hebt. Veel keus voor yogafans! Aangesloten scholen bieden hoge kwaliteit.

Net begonnen...

App werkt super goed
Vestigingen weten hoe het werkt
Ben zeer tevreden

Sabine van Aalst

Tot nu toe positief over het aanbod van lessen en de soort lessen. Je merkt wel dat de leukste leseen het snelst weg zijn. Soms mis je wel een omschrijving bij een soort les. En in 2 weken tijd zijn... Tot nu toe positief over het aanbod van lessen en de soort lessen. Je merkt wel dat de leukste leseen het snelst weg zijn. Soms mis je wel een omschrijving bij een soort les. En in 2 weken tijd zijn er zijn er lessen onverwachts geannuleerd. Bij eentje ben ik er zelfs nog heen gereden en omdat ik toen de enige was zei hij dat het niet door ging

Mick

Ik vind het leuk dat ik verschillende sporten kan combineren. Wel is er weinig in het weekend en in mijn regio, dit is jammer!

Top! Veel aanbod, goede prijs, makkelijk te reserveren. De app werkt ook goed.
Top! Veel aanbod, goede prijs, makkelijk te reserveren. De app werkt ook goed.
Ik vind alleen de no-show kosten erg hoog, € 5 euro lijkt mij ook drempel genoeg, en soms kan het gewoon eenmaal gebeuren dat je buiten de annuleringstermijn moet afzeggen, zeker omdat sommigen een termijn van 8 uur hanteren, i.p.v. 2 uur.

Heel goed! Erg leuke lessen, goedwerkende en user friendly app en groot aanbod. Fijn dat het maandelijks opzegbaar is. Wel prijzig.

Ruim aanbod, prijzig maandabonnement, app loopt vaak vast