Klantenservice
Gebruiksgemak van de app
Prijs/Kwaliteit
7.6/10

Jemaine

Ik ben groot fan van one fit. Bij verschillende sportscholen was ik aan het kijken voor lessen in de ochtend, en niet overal wordt aangeboden waar ik naar op zoek was. Door one fit is dit in 1 keer... Ik ben groot fan van one fit. Bij verschillende sportscholen was ik aan het kijken voor lessen in de ochtend, en niet overal wordt aangeboden waar ik naar op zoek was. Door one fit is dit in 1 keer wel mogelijk gemaakt. Ik kan over het algemeen altijd een les vinden naar waar ik opzoek ben. Daarnaast is het onwijs tof dat je ergens gewoon een les kan proberen zonder dat je heel veel geld kwijt bent om het te proberen. Dit maakt voor mij in ieder geval de drempel minder hoog om een keer een dansles of paaldansles mee te volgen. Super tof concept!

Veel gebruik van gemaakt, erg fijn om zo flexibel te kunnen sporten!

Michael Wilding Mambote

Ik ben er blij met Onefit omdat, er zijn veel meer keuze en goede kwaliteit.
Wel met deze prijs van €45 ik kan nog betalen, maar straks €65 is te veel.
In ieder geval ik blij met...
Ik ben er blij met Onefit omdat, er zijn veel meer keuze en goede kwaliteit.
Wel met deze prijs van €45 ik kan nog betalen, maar straks €65 is te veel.
In ieder geval ik blij met Onefit.
En nog bedankt voor deze mogelijkheden

Wennie

Goed werkende, overzichtelijke app met veel voordelen en aanzet tot sporten

Ik heb het proef OneFit light abonnement voor 7,95 en dat is echt een hele goede prijs voor 4x een lesje. Ik weet niet of ik het ga aanhouden hierna.

Hannes

De UX is goed. Fijn dat ik meteen kon reserveren nadat ik me had aangemeld, de automatische koppeling met mijn agenda is super nice, en inchecken gaat heel makkelijk.
De filters mogen wat mij...
De filters mogen wat mij betreft specifieker. Ik doe bijvoorbeeld geen yoga maar dat is wel de meerderheid van de opties waar ik doorheen moet scrollen. Nu kan ik aanbieders die alleen yoga aanbieden er niet uitfilteren.

Sarah

Positief, maar de app kan nog iets handiger. Moeilijk om te filteren op bepaalde dingen soms. Moeilijk om specifieke lessen op de kaart te zien. Loopt soms vast.

Tot nu toe erg prettig. Soms kloppen alleen niet helemaal de openingstijden.

Angele Olivacce

Geweldig!

Veel van de lessen zitten heel snel vol. reserveren kan al een via de app en niet de browser. erg vervelend.