Klantenservice
7.6/10
Gebruiksgemak van de app
Prijs/Kwaliteit
7.6/10

Ik heb het OneFit Lite abonnement. De 4 workouts die je hiermee kunt doen is net aan de lage kant. Het andere abonnement is echter weer een beetje teveel van het goede.

Diego Catelli

It has been very good, it is a pity that it is a bit too pricey for me. So I don{t know if I will continue the next months because I don{t really know so many people in the city and I cannot recomend.

Madeleine

Erg goed tot nu toe!
Ik zou wel graag in de app willen zien wie de instructeur is van de les.

Heel enthousiast tot nu toe!

I am very disappointed so far and I plan to cancel. I can never find a class near me that isn't already full. I can only get on waiting lists. Not good enough.

Fijn! Ik ben overgestapt van Classpass naar OneFit. Paar dingen die daar wel in de app zitten en niet bij OneFit die ik erg fijn vind zijn de volgende:
- Als je klikt op een les om deze te...
- Als je klikt op een les om deze te reserveren, kun je niet op de sportschool/studio zelf klikken om meer over de sportschool zelf te weten te komen en wat het totale rooster is;
- Bij Classpass is het erg overzichtelijk en makkelijk te zien wat het schema en rooster van vrienden is;
- Bij filteren van lessen zou het fijn zijn om aan te kunnen geven in welk tijdsbestek je wil sporten, en niet alleen vanaf welk tijdstip (dus een bepaalde tijdsspanne);
- Het zou fijn zijn als je lessen kon sorteren op afstand etc.;

Dat is mijn feedback voor nu! Dingetjes die voor veel mensen fijn zijn en makkelijk aangepast kunnen worden denk ik zo. Verder ontzettend tevreden!

Erg fijn! Het enige nadeel is de wachtlijst. Voor heel veel lessen geldt deze namelijk. Misschien een idee om slechts 1 week van tevoren lesjes te kunnen plannen in plaats van 2 weken.

Yogaja

Het is inmiddels €65 euro per maand maar de prijs haal ik er gemakkelijk uit. Ik volg voornamelijk yoga lessen en bezoek zwembaden. Ik ben eind juni gestart en zit gemiddeld op 13-14x per periode.... Het is inmiddels €65 euro per maand maar de prijs haal ik er gemakkelijk uit. Ik volg voornamelijk yoga lessen en bezoek zwembaden. Ik ben eind juni gestart en zit gemiddeld op 13-14x per periode. Er is een zeer divers aanbod en ook het spirituele en wellness element is een groot onderdeel naast alle hardcore sportvoorzieningen. Het is echt voor elk iets wils. Keep it up!

Mijn eerste keer sporten en heel leuk om zo veel verschillende dingen uit te kunnen proberen. Ik zou wel wat meer begeleiding willen in het afvallen en welk soort dingen ik dan moet kiezen. Het... Mijn eerste keer sporten en heel leuk om zo veel verschillende dingen uit te kunnen proberen. Ik zou wel wat meer begeleiding willen in het afvallen en welk soort dingen ik dan moet kiezen. Het aanbod is zo groot dat ik soms wel eens de weg krijt raak.