Klantenservice
7.6/10
Gebruiksgemak van de app
Prijs/Kwaliteit
7.6/10

Ik heb pas 2 lessen gedaan maar tot nu toe vind ik het leuk. Nieuwe locaties leren kennen en kijken wat het best kwa trainen bij je past is een goede combinatie.

Leuk, maar heelas redelijk duur voor een student.

Heel goed, veel keuze en goede kwaliteit sportscholen.

Nu twee weken actief op one fit en zo meerdere yoga en andere sportscholen leren kennen. Gemak van de app is prima.

Super tof maar wel duur voor het aanbod. Er zijn veel locaties maar niet veel verschillende sporten om te doen

Renate Brand

Wat ik fijn vind is dat ik met verschillende sporten in aanraking kan komen. Ook het feit dat ik een uur van tevoren nog even een lesje kan boeken vind ik fijn. Wat is graag anders zou willen zien... Wat ik fijn vind is dat ik met verschillende sporten in aanraking kan komen. Ook het feit dat ik een uur van tevoren nog even een lesje kan boeken vind ik fijn. Wat is graag anders zou willen zien is dat ik de app met inlog op meerdere devies zou kunnen gebruiken. Op mijn tel voor overdag maar s avonds en smorgens vroeg heb ik mijn tel niet bij de hand maar zou ik graag op mijn iPad een lesje willen kunnen boeken of hetzelfde zien als op mijn tel.

Erg aan de prijs. In weekenden zijn gyms vaak niet beschikbaar.

Myrthe

Top dat er zoveel mogelijk is!
Top dat er zoveel mogelijk is!
Wel vraag ik mij af wat jullie doen met sportscholen of studio’s waar de reviews negatief zijn. Bijvoorbeeld een sauna die vaak onhygiënisch wordt genoemd. Ik hoop dat hier stappen voor worden ondernomen omdat over het algemeen de kwaliteit hoog ligt van wat jullie aanbieden.

Ik vind t geweldig! Door de variatie in lessen gaat t denk ik niet snel vervelen. De app is handig en motiverend. Maandelijks opzegbaarheid gaf de doorslag om het te proberen. Heb er vooralsnog... Ik vind t geweldig! Door de variatie in lessen gaat t denk ik niet snel vervelen. De app is handig en motiverend. Maandelijks opzegbaarheid gaf de doorslag om het te proberen. Heb er vooralsnog geen spijt van!