Allonsius

Zeer snelle service!

Jan

Voor het gebruik zal ik volgende keer maar weten. De service was top.

ANNEMIE DE MAEYER

Vlugge en correcte levering. Maar ik wil retourneren omdat de aansluiting toch niet past. En dat lukt niet: krijg steeds foutmelding over mijn ordernummer, zoektocht naar contact met een medewerkers... Vlugge en correcte levering. Maar ik wil retourneren omdat de aansluiting toch niet past. En dat lukt niet: krijg steeds foutmelding over mijn ordernummer, zoektocht naar contact met een medewerkers omdat de computerstem geen oplossing biedt, en dan na 15 minuten aan een wachtlijn opgegeven. "we gaan direct op zoek naar een medewerker" vraagt wel erg veel geduld. Jammer.

Reactie Obelink.be:

Hi Annemie, bedankt voor je review. Het is erg vervelend dat dit het geval is, onze excuses voor het ongemak. We hebben het doorgegeven aan de klantenservice. Zij zullen hier zo snel mogelijk bij je... Hi Annemie, bedankt voor je review. Het is erg vervelend dat dit het geval is, onze excuses voor het ongemak. We hebben het doorgegeven aan de klantenservice. Zij zullen hier zo snel mogelijk bij je op terugkomen. Groeten team Obelink

Jack

Perfect prijs kwaliteit, en zeer snelle levering ook naar België

Mss wel! Is wel ver van mij! Vandaar.

Eric

Alles correct afgeleverd

Groeninckx Mark

Alles snel en correct verlopen

Eigen

Super tevreden snel geleverd

De Freyne Patrick

Goede service, correct product bij levering.

willems

Ruime keuze en zeer goede kwaliteit aan juiste prijzen