Froukje

Intensief maar zeer handig

Ervaringen training

Gelijk sochtends om half 7 een zeer enthousiaste Joost gehad die zo 6 uur door ging. Heb vele tips en ezelsbruggetjes gehad die door mijn hoofd gingen tijdens het examen. Zou het aan iedereen... Gelijk sochtends om half 7 een zeer enthousiaste Joost gehad die zo 6 uur door ging. Heb vele tips en ezelsbruggetjes gehad die door mijn hoofd gingen tijdens het examen. Zou het aan iedereen aanraden.

A

Ervaringen training

cursus gevolgd bij jeroen en dylan, ben geslaagd! super tevreden

Santos Silva

Uitleg was top einde van de dag begreep ik alles. Zeker een aanrader!

Melissa Werther

Leerzaam

Duidelijk en nuttig

Nutheorie.nl

Leerzaam en erg hulp vol

Super duidelijk

Hessel

Na de cursus een goede kennis en zelfvertrouwen ontvangen!

Ervaringen training

Ik wil allereerst Jeremy en Julian bedanken voor het geven van deze cursus. Hen heeft het op een leuke en leerzame manier overgebracht, het steeds herhalen en geven van ezelsbruggetjes zorgt ervoor... Ik wil allereerst Jeremy en Julian bedanken voor het geven van deze cursus. Hen heeft het op een leuke en leerzame manier overgebracht, het steeds herhalen en geven van ezelsbruggetjes zorgt ervoor dat het goed vast blijft zitten. Niet alleen daarvoor waren ze fijn, maar ook waren het gezellige en aardige kerels. Dankjewel Jeremy, Julian en NuTheorie!

Luc Van werde

9-8-23 de 2e keer dat ik mijn theorie moest doen. Wederom super gespannen en zenuwachtig maar echt al vanaf binnenkomst bij de cursuslocatie super goed opgevangen door € uit eindelijk naar het cbr... 9-8-23 de 2e keer dat ik mijn theorie moest doen. Wederom super gespannen en zenuwachtig maar echt al vanaf binnenkomst bij de cursuslocatie super goed opgevangen door € uit eindelijk naar het cbr super gespannen maar ook daar super geholpen door mee te kijken naar fouten die ik maakte op oefenexamens. Uit eindelijk kan ik met trots zeggen dat ik geslaagd ben voor mijn theorie via Nutheorie!

Enorm leerzaam en duidelijk

Esra

Super tevreden! Ik beveel het iedereen aan die zijn theorie in 1x wilt halen!

Ervaringen training

Ik had vandaag de cursus gevolgd die gegeven werd door Cash en Adis. Allebei ervaren cursusleiders die alle theorie die je nodig hebt om te slagen duidelijk en makkelijk hebben uitgelegd!

Rowena

Behulpzaam en heel erg leerzaam

Ervaringen training

De uitleg van de online video’s heeft my heel erg geholpen om mijn theorie te behalen, de cursusleiders geven goed uitleg en herhalen vaak de zelfde dingen zodat deze blijven hangen. Ik zou het voor... De uitleg van de online video’s heeft my heel erg geholpen om mijn theorie te behalen, de cursusleiders geven goed uitleg en herhalen vaak de zelfde dingen zodat deze blijven hangen. Ik zou het voor iedereen aanraden die wilt slagen voor zijn theorie😊 dankjewel nu theorie voor het behalen van mijn theorie 😁🙂

Marjana

Complimenten naar Joost en Jeroen! Door hun duidelijke en interactieve manier van cursus geven heb ik mijn theorie vandaag in 1 keer gehaald! nutheorie is dus helemaal top en erg effectief,... Complimenten naar Joost en Jeroen! Door hun duidelijke en interactieve manier van cursus geven heb ik mijn theorie vandaag in 1 keer gehaald! nutheorie is dus helemaal top en erg effectief, gegarandeerd in 1 keer je theorie in the pocket!

Ervaringen training

De training is wat vroeg maar daar houden de cursusleiders zeker rekening mee, je hebt namelijk steeds tussendoor pauzes. Verder is de training erg interactief waardoor gegarandeerd alles in je... De training is wat vroeg maar daar houden de cursusleiders zeker rekening mee, je hebt namelijk steeds tussendoor pauzes. Verder is de training erg interactief waardoor gegarandeerd alles in je hoofd blijft. Op het eind herhaal je alles nog eens. Als op de taart herken je een aantal vragen die exact op het examen komen. Toppers!