Youri

Helemaal top

Ervaringen training

De training zat goed in elkaar, ook werd er super goed uitgelegd. Ik ben heel erg tevreden en zou dit iedereen aanbevelen. Het is het geld zeker waard.

Sport en wijkcentrum in Arnhem, de pas 44

Het was een hele fijne ervaring.

Ervaringen training

Je leert alles bij deze training heel veel, alles wordt besproken wat je in je theorie examen ook krijgt, echt heel fijn.
Alleen ik zelf ben gezakt, alleen bij inzicht, 2 vragen te veel. 5 van...
Alleen ik zelf ben gezakt, alleen bij inzicht, 2 vragen te veel. 5 van de 28 vragen had ik fout. En je mocht er 3 fout hebben.
Maar dat komt door de zenuwen en dat het de eerste keer was.
Maar ik raad iedereen aan om deze cursus te volgen.

Sigourney

1x geslaagd

Ervaringen training

Julian en joost hebben een top cursus gegeven. Stof werd op het einde herhaald. Een lange dag maar het was duidelijk en energievol!

Jai

In 1x geslaagd dankzij Jeremy!

Top

berrie

Eindelijk geslaagd

Naar heel veel pogingen is het gelukt. Bedankt Bedank bedankt

Jason

In 1x geslaagd

Ervaringen training

Goed online les materiaal om alvast een goede voorbereiding neer te zetten voor jezelf, & tijdens de cursus wordt het allemaal nog duidelijker gemaakt zodat je goed het examen in kan gaan.

B.M

In 1x geslaagd

Ervaringen training

Super goede cursus met veel ezelbrugetjes, die ervoor zorgen dat je alles makkelijk onthoud. voorderest vertelde jesse alles op een manier dat je bij elke vraag zijn stem hoort tijdens het examen.... Super goede cursus met veel ezelbrugetjes, die ervoor zorgen dat je alles makkelijk onthoud. voorderest vertelde jesse alles op een manier dat je bij elke vraag zijn stem hoort tijdens het examen. (Ik heb zijn stem een dag later nogseeds in mijn hoofd)
Echt super hoe die dat deed en ben mede daardoor geslaagd.

Ceren

Geslaagd met 0 fout

Ervaringen training

Ik had niet echt veel vertrouwen in mijzelf, en een vriendin van mij raadde dagcursus aan en daar had ik ook aan deelgenomen. Je krijgt voor je dagcursus voorbereiding filmpjes, een e-book en... Ik had niet echt veel vertrouwen in mijzelf, en een vriendin van mij raadde dagcursus aan en daar had ik ook aan deelgenomen. Je krijgt voor je dagcursus voorbereiding filmpjes, een e-book en oefenopgaves/examens mee en die had ik super goed geoefend voordat de dagcursus begon. Tijdens de cursus werd er zo goed uitleg gegeven waardoor ik veel meer leerde en daardoor ook slaagde in 1x. MET 0 fout. Echt geweldig was dit, ik raad het iedereen aan.

Floor van Gemert

Door deze cursus makkelijk in een keer geslaagd!

Ervaringen training

Door de hulp van Jesse en dylan heb ik mijn theorie in een keer kunnen halen. Het begint vroeg maar ze zorgen ervoor dat iedereen blijft opletten.

JF

Top ervaring Jesse en Vikash geweldige jongens weten echt wat ze doen zoals er staat beschreven op de site 2 keer gezakt en door deze 3de keer geslaagd als je twijfelt niet doen ik had ook gewild... Top ervaring Jesse en Vikash geweldige jongens weten echt wat ze doen zoals er staat beschreven op de site 2 keer gezakt en door deze 3de keer geslaagd als je twijfelt niet doen ik had ook gewild dat ik dit de eerste keer had gedaan bedankt mannen!

Aanrader!!!