Yvette

Door deze toppers ben ik vandaag in 1 keer geslaagd voor me theorie!!!

Super leerzaam!

Sap

SUPERRR

Ervaringen training

Training was super gegeregeld. Uitleg werd ook goed gegeven. In 1x geslaagd door deze toppers! Bedankt.

Lola

Effectieve manier van leren met enthousiaste begeleiders.

Zeer effectief

NuTheorie

Perfecte cursus

Super!!

Dani

Prima uitgelegd

Vragen kwamen terug !

Noël

Enthousiaste cursusleiders, boeiende lessen en succesvol geslaagd 😁

Ervaringen training

De eendaagse theoriecursus was top! De cursusleiders waren enthousiast en gemotiveerd, en dat maakte de cursus leuk en boeiend om te volgen. Ik voelde me goed voorbereid en ben met succes geslaagd... De eendaagse theoriecursus was top! De cursusleiders waren enthousiast en gemotiveerd, en dat maakte de cursus leuk en boeiend om te volgen. Ik voelde me goed voorbereid en ben met succes geslaagd voor het examen.

Sam

Catchy uitgelegd.

Ervaringen training

Ze zeggen en herhalen dingen op een manier waarbij je het gaat onthouden omdat ze het bijvoorbeeld in een hoge stem zeggen, maar dit zorgt er juist voor dat je het onthoud. Ik hoorde het gewoon in... Ze zeggen en herhalen dingen op een manier waarbij je het gaat onthouden omdat ze het bijvoorbeeld in een hoge stem zeggen, maar dit zorgt er juist voor dat je het onthoud. Ik hoorde het gewoon in mijn hoofd echoen toen ik mijn theorie had hahah. Ook geven ze voldoende pauzes en zorgen ze voor eten en drinken (ik was mijne vergeten dus was wel fijn)

Chantal

Super!

Ervaringen training

Super duidelijke uitleg, genoeg ruimte voor vragen, al het belangrijke wordt uitgelegd en genoeg oefening! In 1x geslaagd door Vik en Atlas van NuTheorie!

Marinda

Hele fijne training!

Ervaringen training

Intensieve training, maar dat is het zeker waard. Je krijgt alles wat je moet weten voor het theorie examen!

X

Intensief maar zeer leerzaam

Ervaringen training

Je wordt goed voorbereid!