Merle

Super

Duidelijke uitleg

Famke

Het was voor mij een hele vroege dag maar zodra ik op locatie van de cursus kwam zorgde de trainers Dylan en Jermy ervoor dat iedereen wakker werd en de aandacht er goed voor hadden. Zodat iedereen... Het was voor mij een hele vroege dag maar zodra ik op locatie van de cursus kwam zorgde de trainers Dylan en Jermy ervoor dat iedereen wakker werd en de aandacht er goed voor hadden. Zodat iedereen zou slagen.

Ervaringen training

Dylan en Jermy hebben het beste beentje voor voor iedereen. Heel fijn!

Mohammed

Geweldig

Ervaringen training

Heel duidelijk en een perfecte uitleg van Jop en Jeroen!

Marissa ubels

Super fijne leerzame les!

Fijne lessen!

Heba

Loraine

Hele goede ervaring met de cursus can NUTheorie gehad. Daardoor in 1 keer geslaagd voor m'n theorie!

Ervaringen training

De trainer was heel fijn en duidelijk om naar te luisteren. Door zijn manier van lesgeven, bleef ik ondanks de vele stof en de lange zit, er goed bij.

Sharon

Super leerzaam

Ervaringen training

Super leerzame cursus. Raad hem iedereen aan. Super vriendelijke en behulpzame docenten. Ze leggen het duidelijk uit. De proefexamen vragen door nemen na de cursus is echt aanrader.

Alisha Slotboom

Fijne ervaring en super chill

Ervaringen training

Fijne uitleg en goed onthouden daardoor. In een keer geslaagd🥳

Dilba Al-Ahmed

Geslaagd met 0 fouten op kennis en inzicht 🤭

Ervaringen training

Was een fijne training. Vroeg op, maar ze nemen basically alle mogelijke vragen die je kunt krijgen op je theorie met je door. Oefenen van tevoren met het oefen materiaal dat werd opgestuurd hielp... Was een fijne training. Vroeg op, maar ze nemen basically alle mogelijke vragen die je kunt krijgen op je theorie met je door. Oefenen van tevoren met het oefen materiaal dat werd opgestuurd hielp echt! Zou deze cursus zeker aanraden :)

Stein

Uitstekend!

Ervaringen training

Ik ben goed geholpen en alle stof was duidelijk gemaakt en goed te onthouden!
Thanks Dylan & Jeremy!!