Isis

Top!!

Heidi

Geweldige uitleg

Ervaringen training

Ik had vandaag jeroen en die was super duidelijk en legde het goed uit.
Zeker een aanrader deze cursus

Babette Koning

Super leuke ervaring!!

Ervaringen training

Ik had de docenten Milan en Jeroen, geweldige enthousiaste mensen. Deze mannen legde alles super goed uit en oefende ook veel met alle onderdelen. Ik kon alle vragen op het echte examen herkennen en... Ik had de docenten Milan en Jeroen, geweldige enthousiaste mensen. Deze mannen legde alles super goed uit en oefende ook veel met alle onderdelen. Ik kon alle vragen op het echte examen herkennen en meteen invullen, gwn geslaagd met 0 fouten!!! Nou ik ben super trots en de dag zelf was een hele leuke ervaring, ik zou zeker deze dagcursus aanraden en vooral bij nutheorie natuurlijk!

B

Goede uitleg met leuke cursisten

Ervaringen training

Hele interessante training gehad met goede cursisten.

Make it right

Was geweldig, Ze zorgen echt ervoor dat je alles van het cbr krijgt. Ik raad een ieder deze service aan zonder twijfel.

De training was top

Fleur Wijnia

Zeker aan te raden!

Ervaringen training

Ondanks de vroege ochtenduren heb ik heel veel geleerd van de cursus! alles was super geregeld en eten en drinken werden ruim aangeboden. Instructeurs wisten precies hoe ze veel informatie op een... Ondanks de vroege ochtenduren heb ik heel veel geleerd van de cursus! alles was super geregeld en eten en drinken werden ruim aangeboden. Instructeurs wisten precies hoe ze veel informatie op een snelle, duidelijke maar ook leuke manier konden brengen. Top!

Tessel

Aanrader!!!!!!! In 1 dag geslaagd door Cash en Julian 😍

Ervaringen training

Goeie, duidelijke training!! Veel informatie wordt goed/duidelijk uitgelegd en gelijk geslaagd daardoor.

Kayli

Echt super!

Ervaringen training

Was echt super! Erg duidelijk en prettige manier van uitleg! Vragen altijd welkom en alles voor een betere slagingskans!

Romy

Goede duidelijke uitleg die op een enthousiaste manier wordt gegeven.

Ervaringen training

Goede ezelbruggetjes, je wordt actief betrokken bij de les en er wordt veel herhaalt wat je echt goed moet weten.

fransisca hardeman

Goeie uitleg