Jeannette

Bedankt voor de goede uitleg en waardevolle tips

Ervaringen training

Veel duidelijke uitleg. Ook super goed dat jullie er iedereen bij betrekken. Door het oefenmateriaal die jullie hebben aangeboden en de training ben ik in 1 keer geslaagd. Heel erg bedankt.

Jessica

Super

Goeie uitleg en in 1 keer geslaagd

Karim

Het was super leerzaam en je onthoud het makkelijk

Ervaringen training

trainingen zijn super handig goeie ezel bruggetjes je onthoud veel dingen die ze zeggen ook op de toon waar ze op praten echt top.

Donna

Super goed geholpen bij het leren en oefenen!

Ervaringen training

De training was heel duidelijk en gaf mij veel zelfvertrouwen!

Sanne Zwaan

Veel geleerd in korte tijd

Ervaringen training

Echt een hele duidelijke uitleg waardoor je alles goed onthoudt, je krijgt veel ezelsbruggetjes te horen. Je oefent tijden de cursus heel veel vragen die overeen komen met het examen. Ik heb het 4x... Echt een hele duidelijke uitleg waardoor je alles goed onthoudt, je krijgt veel ezelsbruggetjes te horen. Je oefent tijden de cursus heel veel vragen die overeen komen met het examen. Ik heb het 4x zelf geprobeerd en 4x gezakt. Nu een dagcursus gedaan bij Nutheorie en het gelijk gehaald.

Bob

Fantastisch🤩

Ervaringen training

super goede uitleg, alles werd haarfijn doorgenomen. En naast dat super leuke instructeurs waar je om kan lachen en van leert!

beyza

Ik heb mijn cursus vandaag bij Adis gehad en het was een top cursus, gehaald ook nog!!!

Ervaringen training

ik raad het zeker aan om bij hun een cursus te volgen!

Max Dunning

Duidelijk en zeer nuttig

Ervaringen training

Goed en duidelijk gesproken, herhaling is goed voor het bij nagaan van de stof. Al met al een nuttige training!

Isis de Mol

Super