Tessa

Goedd

Lucienne

Een supergoede les

Ervaringen training

De cursus is heel goed gegeven door naomi en kesh .Het was heel ontspannen en alles is goed uitgelegd .we hadden regelmatig pauze Alles helemaal top kesh en naomi staan voor je klaar niets is... De cursus is heel goed gegeven door naomi en kesh .Het was heel ontspannen en alles is goed uitgelegd .we hadden regelmatig pauze Alles helemaal top kesh en naomi staan voor je klaar niets is teveel Wat uitgelegd wordt krijg je ook op het examen Wil je slagen dan naar nu theorie. Nogmaals bedankt kesh en naomi. Het was super

Şeyda

Topcursus met leuke instructeurs

Ervaringen training

Ik vond dit echt een topcursus. Ik wil Naomi en Milan bedanken voor hun hulp, alles is goed en erg leuk uitgelegd. Door hun uitleg is alle informatie mij echt bijgebleven. Ik ben in 1x geslaagd en... Ik vond dit echt een topcursus. Ik wil Naomi en Milan bedanken voor hun hulp, alles is goed en erg leuk uitgelegd. Door hun uitleg is alle informatie mij echt bijgebleven. Ik ben in 1x geslaagd en deze cursus heeft mij hierbij erg geholpen!

Sem Rossen

Super goede cursus gehad van Jesse raad dit vooral aan

Super fijn en duidelijk

Romy Voesenek

Een leuke manier van lesgeven, waardoor je het goed opslaat.

Ervaringen training

Ik heb er veel goede ezelsbruggetjes van geleerd die hielpen tijdens het examen.

Jasmine

Goede duidelijke uitleg

Ervaringen training

Ik vond de curcus heel fijn want uit een boel leren kan ik niet zo goed aan het einde van de curus was het nutheorie en dan voor namelijk Jeremy gelukt om de stof zo in mijn hoofdt te krijgen dat... Ik vond de curcus heel fijn want uit een boel leren kan ik niet zo goed aan het einde van de curus was het nutheorie en dan voor namelijk Jeremy gelukt om de stof zo in mijn hoofdt te krijgen dat het nooit meer weg gaat.

Samantha

Top, goed uitgelegd met een leuk grapje.

Super

Perfect 👌

Dirk

Goed geregeld

Ervaringen training

Heel veel informatie gekregen en veel vragen zijn gewoon precies het zelfde op het examen echt perfect geregeld