wessel

Effectief stampem

Tijn

Top ervaring!

Ervaringen training

Super voorbereiding voor het examen

Clarissa

Top. In een keer geslaagd

Ervaringen training

Fijne training. Wordt goed en duidelijk uitgelegd

Bianca

Duidelijke filmpjes en een leuke manier om de autotheotie te leren.

Ervaringen training

Mijn zoon heeft veel baat gehad bij de online cursus van NUtheorie. Hij ging met veel vertouwen zijn examen in en is in 1x geslaagd. Duidelijke filmpjes en een leuke manier om de autotheotie te leren.

Kim

Helemaal top!

Ervaringen training

Pittige ochtend waarbij alle kennis in je hoofd wordt gestampt. Wel op een prettige manier met energieke cursusleiders! Dankzij de begrijpelijke uitleg zonder fouten geslaagd voor mijn theorie. Erg... Pittige ochtend waarbij alle kennis in je hoofd wordt gestampt. Wel op een prettige manier met energieke cursusleiders! Dankzij de begrijpelijke uitleg zonder fouten geslaagd voor mijn theorie. Erg blij mee, Jeremy en Job bedankt!

Nicolette Dekker

Super

Ervaringen training

Dankzij Jeremy en Jop in 1x geslaagd ik zeg doen!!!

Ahmadey Mahamud

Als je theorie wilt halen moet je niet veder zoeken gwn aanmeld nutheorie het werkt✅

Ervaringen training

Nou ik heb vandaag m’n theorie in 1 X gehaald aanrader ja zeker 💯 1 tip voor de mensen die hun theorie wil halen serieus meedoen de cursus gwn lekker vooraan zitten jij wilt halen toch wat doe je... Nou ik heb vandaag m’n theorie in 1 X gehaald aanrader ja zeker 💯 1 tip voor de mensen die hun theorie wil halen serieus meedoen de cursus gwn lekker vooraan zitten jij wilt halen toch wat doe je dan daar achter

Groetjes Ahmadey ✌️☀️

Hafsa

Ik raad het iedereen aan

Ervaringen training

Had mijn theorie de eerste keer in een keer gehaald bij nu theorie. Na een andere half jaar was deze weer verlopen en weer in een keer gehaald bij nu theorie. Dikke aanrader

Amber

Top!

Ervaringen training

hele duidelijke training door Naomi en Jeroen. Gehaald met 0 fouten bij inzicht en kennis mede dankzij hun! Zeker aan te raden.