Philippe

M

Snelle levering, goed product

Martin

Super service.

Een bepaalde maat niet op voorraad dan leveren ze een andere maat zonder kosten.
Tevens super snel. - tot nu toe geen

anoniem

Vlotte levering - De zandbak die wij kochten was van slechte kwaliteit. Planken laten los waardoor scherpe spijkers wondjes kunnen veroorzaken. We hebben hem netjes in de lak gezet zoals... Vlotte levering - De zandbak die wij kochten was van slechte kwaliteit. Planken laten los waardoor scherpe spijkers wondjes kunnen veroorzaken. We hebben hem netjes in de lak gezet zoals voorgeschreven.

Bert

Ik had rabatdelen en palen voor een schutting besteld. Deze werden een paar dagen later netjes op de oprit gelost. Ben ook bijzonder tevreden over de geleverde materialen. - Geen

R&R Constructions

Beter in spelen op bestellingen. Deze zouden klaar liggen maar uiteindelijk een uur moeten wachten om dat er niks klaar lag.

Frederick

Moon aanbod, scherpe prijzen - Hoge verzendkosten kunnen misschien lager?

Bert

Top kwaliteit ankers geleverd - Geen m.b.t deze bestelling

Vriezema

De eerst vraag was of ik tevreden ben met mijn aankoop, niet of ik uw bedrijf wil beoordelen.
Het product is van een zeer goedkope kwaliteit en voldoet ook niet waarvoor het aangeschaft is helaas.
De hoge retourneringskosten beletten mij om het product te retourneren.
Deze zijn hoger dan de aanschaf waarde van het product! - Gratis retourneren

Rob

Nette website, goed te zoeken