Menno

Bij de laatste bestelling kreeg ik een verkeerde afmeting van de gevraagde planken mee. Bij het omruilen werd met een vriendelijk en begripvol “excuus voor deze misser” en een korting op een volgend... Bij de laatste bestelling kreeg ik een verkeerde afmeting van de gevraagde planken mee. Bij het omruilen werd met een vriendelijk en begripvol “excuus voor deze misser” en een korting op een volgend product de zaak heel prettig opgelost. Alle spullen die ik tot nu toe heb gekocht zijn goed en niet duur.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Prima bediening, goede spullen en nette afhandeling vergissingen

Johnny

Uitstekende service ! Snelle levering !!

Uitstekend !

Jeroen

De douglas paal die ik kreeg was helemaal verweerd en zat vol scheuren. Gelukkig heb ik een vandiktebank tot mijn beschikking en viel er nog wat van te maken. Nadat ik 2 planken bij had bijbesteld,... De douglas paal die ik kreeg was helemaal verweerd en zat vol scheuren. Gelukkig heb ik een vandiktebank tot mijn beschikking en viel er nog wat van te maken. Nadat ik 2 planken bij had bijbesteld, omdat ik door omstandigheden een aanpassing moest maken in de tafel die ik aan het maken was, waren deze 3 mm dunner dan de oorspronkelijke bestelling. Gelukkig was dit op te lossen met de vandiktebank, maar het is natuurlijk niet de bedoeling. Ik bestel hier niet meer.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Slecht hout en verschil in dikte.

Gert-Jan

Prima afgehandeld ondanks wijzigingen in bestelling

Prima afgehandeld ondanks wijzigingen in bestelling

Bram

Goede service

Arie

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Alles keurig op tijd en compleet geleverd.

Schild

Meerdere tuinschermen douglashout en twee poorten besteld.
Meerdere tuinschermen douglashout en twee poorten besteld.
Klein aandachtspuntje jammer dat bij twee schermen twee planken door gescheurd zijn. Het is en blijft hout wat werkt. Maar je verwacht dat het in eerste instantie heel is.
Verder blij met de aankoop

snelle levering, goede service

Danny

Mooie site met enorm veel keuze en vooral heel goede prijzen.
Mooie site met enorm veel keuze en vooral heel goede prijzen.
De levering was sneller dan verwacht thuis.Bij nazicht bleek er geen montagehandeling bij te zijn doch na 1 mailtje direct opgelost.
Prima service.

keuze te over

Maik

Zondag’s besteld, Vrijdag erop alles al geleverd gekregen. 1 deur was niet op voorraad, hier is netjes over gebeld door een hele vriendelijke dame en samen zijn we tot een passende oplossing gekomen!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ruim assortiment, snelle levertijd en vriendelijk personeel!

Marc

Vlotte levering en degelijk materiaal

Daktrim