Nina

Mooie schuttingen en palen gekregen.

Bedrijf was telefonisch lastig te bereiken, via de mail echter wel snel antwoord.
Vervoersbedrijf dat schuttingen kwam brengen had niet van te...
Mooie schuttingen en palen gekregen.

Vervoersbedrijf dat schuttingen kwam brengen had niet van te voren gebeld dat ze kwamen en in welk tijdsblok. Gelukkig waren we thuis. Echter wel zeer vriendelijk en behulpzaam. Kwamen met een grote vrachtwagen die niet door de wijk paste omdat de straten te smal waren. Gelukkig hadden ze een heftruck bij zich waardoor het toch nog goed kwam en voor de deur geleverd.

Goed product

Michael

Mijn ervaring is dat het een mooi opgeruimd bedrijf is. Ik heb zelf het materiaal opgehaald, waarbij ik snel werd geholpen. Het tuinhout wat ik gekocht heb. De boerenland hekwerk is voor zover ik... Mijn ervaring is dat het een mooi opgeruimd bedrijf is. Ik heb zelf het materiaal opgehaald, waarbij ik snel werd geholpen. Het tuinhout wat ik gekocht heb. De boerenland hekwerk is voor zover ik het kan beoordelen van een zeer goede kwaliteit voor een goede prijs

Beschrijf uw ervaring in een regel

Mooi, fris, schijnbaar nieuw bedrijf

Corine

Slecht te bereiken klantenservice
Houtsoort is van veel mindere kwaliteit dan besteld
Zending is zwaar beschadigd.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Het geleverde is niet wat is besteld

Pascal

Dit is nu de derde keer dat ik mijn hout en bevestiging materiaal hier besteld heb. De eerste 2 was ik tevreden ondanks dat er licht beschadigd hout tussen zat. Maar nu een paar kromme douglas... Dit is nu de derde keer dat ik mijn hout en bevestiging materiaal hier besteld heb. De eerste 2 was ik tevreden ondanks dat er licht beschadigd hout tussen zat. Maar nu een paar kromme douglas steigerdelen, de bovenste rabat plank doormidden gebroken en het ergst van al een doos van 50 stuks flenskophoutschroeven die geopend was, er 42 inzaten en het T40 bitje miste.( ik ga ervanuit dat dit word opgelost )

Deze keer slecht

hans

Precies wat ik besteld en prima kwaliteit

Beschrijf uw ervaring in een regel

zeer goede service en feedback

Arjo

Snelle levering, goede kwaliteit

Rino

Bestelling stond snel klaar
Ik kon deze ‘s avonds ophalen
Bestelling stond snel klaar
Ik kon deze ‘s avonds ophalen
Vriendelijke heftruckchauffeur - Hout zou geschaafd zijn maar dat was maar aan één kant de andere kant van de planken was gewoon ruw: minpunt !

g

De besteling is zeer snel geleverd in de kwaliteit was goed - ga zo door

Marco

Materialen - service
nauwkeurigheid aflevering

Professor Waterinkschool

Gisteren contact gehad hierover. Goede chat. - Het product is nog niet binnen, grrrr. Niet te vroeg om feedback vragen.