wout

Bediening en service is goed ! alleen jammer dat ik moest wachten op zaagwerk ! verders ok !

staat hieronder

Freek

Slechte kwaliteit steenschotten geleverd. 9 schotten voor ruim 500 euro. Helaas 2 schotten geleverd zonder ijzeren randen. Mijn vlonder van steenschotten ziet er niet uit. Ze vergoeden helaas niets... Slechte kwaliteit steenschotten geleverd. 9 schotten voor ruim 500 euro. Helaas 2 schotten geleverd zonder ijzeren randen. Mijn vlonder van steenschotten ziet er niet uit. Ze vergoeden helaas niets en helpen je niet verder

Kwaliteit erg slecht

Rutger

Zit wel erg veel slecht hout tussen 30% onbruikbaar waardoor ik meerdere bestellingen moest doen om klus af te krijgen

Kan beter

D.D.

Maandag besteld en vrijdag in huis. Alles keurig en compleet. De chauffeur was iets later, maar beter laat dan nooit! Wij zijn tevreden!

Goed en snel

Thierry

Duidelijke en overzichtelijke website,uitstekende service, het afleveren van het pakket werd uitgevoerd zoals afgesproken met het transportbedrijf. TOP !

Professioneel en correct

Andre

Duidelijke site.

Levering volgens prognose
Duidelijk gecommuniceerd.

Goed, conform verwachting

Jan

Juiste benadering klanten welke iedere gemaakte afspraak nakomt

Beschrijf uw ervaring in een regel

Juiste materialen voor een juiste scherpe prijs

Madelon

We hebben nu twee keer besteld bij NuBuiten. 1x meerdere tuinschermen en palen. Deze bestelling is volledig volgens afspraak geleverd bij ons thuis. Helemaal super! Na plaatsen bleken er wat plekken... We hebben nu twee keer besteld bij NuBuiten. 1x meerdere tuinschermen en palen. Deze bestelling is volledig volgens afspraak geleverd bij ons thuis. Helemaal super! Na plaatsen bleken er wat plekken op de schermen te zitten, maar dat is perfect opgelost bij onze volgende bestelling van planken die wij opgehaald hebben. Even een extra compliment voor de klantenservice! Ze reageren snel op mailtjes, kunnen snel schakelen (van bezorgen naar ophalen) en zijn zeer vriendelijk! Nubuiten is echt een aanrader!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Mooie spullen en fijne tijdige levering

JEAN

Het prettig bij juillie te bestellen , zeer vlot dank u

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zeer goede service , chauffeur top

Patrick

Goede producten en adequate communicatie rondom bestelling en levering

Top ervaring