Emmie

Zogenaamd goedkoop maar wel ontzettend hoge bezorgkosten waardoor het uiteindelijk niet goedkoop is...

Marius

Mooie uitstraling bedrijf.
Mooie uitstraling bedrijf.
Veel op voorraad - mijn levering is niet op tijd geleverd, heb daar achter aan moeten bellen waar het hout bleef, terwijl ik de levering wel betaald had en de levering besproken.
De levering was ook niet compleet miste een regel op de leverings bon. erg jammer.

anoniem

Prima website. - Bestelling wordt eenzijdig geannuleerd door een twijfelachtige fout aan de kant van nubuiten.nl.

anoniem

Vlotte communicatie, eerlijke producten

Appie

Over de geleverde spullen geen klacht, mooi recht hout en in de bestelde aantallen. - De bezorgdienst, die contact zou opnemen, belde dat ze voor de deur stonden terwijl ik op mijn werk zat, nooit... Over de geleverde spullen geen klacht, mooi recht hout en in de bestelde aantallen. - De bezorgdienst, die contact zou opnemen, belde dat ze voor de deur stonden terwijl ik op mijn werk zat, nooit een bericht van bezorging ontvangen! Dit is echt droef.

Bart

Actief meedenken als gekozen product niet direct op voorraad is

Philippe

Snelle levering & goeie prijzen

M

Snelle levering, goed product

Martin

Super service.

Een bepaalde maat niet op voorraad dan leveren ze een andere maat zonder kosten.
Tevens super snel. - tot nu toe geen