Geert

Site gevonden door het grote aantal producten

Goede service, groot gamma

Edwin

De bestelling bij elkaar zoeken op de website is wat moeilijk maar als dat gelukt is gaat de rest bijna van zelf bezorgen en afhalen in gouderak gaat soepel

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goeie producten voor een goeie prijs

G.

Vriendelijk

Beschrijf uw ervaring in een regel

levering goed en op tijd

wout

Bediening en service is goed ! alleen jammer dat ik moest wachten op zaagwerk ! verders ok !

staat hieronder

Freek

Slechte kwaliteit steenschotten geleverd. 9 schotten voor ruim 500 euro. Helaas 2 schotten geleverd zonder ijzeren randen. Mijn vlonder van steenschotten ziet er niet uit. Ze vergoeden helaas niets... Slechte kwaliteit steenschotten geleverd. 9 schotten voor ruim 500 euro. Helaas 2 schotten geleverd zonder ijzeren randen. Mijn vlonder van steenschotten ziet er niet uit. Ze vergoeden helaas niets en helpen je niet verder

Kwaliteit erg slecht

Rutger

Zit wel erg veel slecht hout tussen 30% onbruikbaar waardoor ik meerdere bestellingen moest doen om klus af te krijgen

Kan beter

D.D.

Maandag besteld en vrijdag in huis. Alles keurig en compleet. De chauffeur was iets later, maar beter laat dan nooit! Wij zijn tevreden!

Goed en snel

Thierry

Duidelijke en overzichtelijke website,uitstekende service, het afleveren van het pakket werd uitgevoerd zoals afgesproken met het transportbedrijf. TOP !

Professioneel en correct

Andre

Duidelijke site.

Levering volgens prognose
Duidelijk gecommuniceerd.

Goed, conform verwachting

Jan

Juiste benadering klanten welke iedere gemaakte afspraak nakomt

Beschrijf uw ervaring in een regel

Juiste materialen voor een juiste scherpe prijs