Bert

Al een paar keer goederen besteld, fijne site met veel spullen.
Snel geleverd en bij vragen via de klantenservice snel antwoord.

Volgende keer dat ik wat nodig heb bestel ik weer hier.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Snelle levering, goede producten fijne klantenservice

Maxim

Heb enkele latten steigerhout 250cm lengte besteld .
Heb enkele latten steigerhout 250cm lengte besteld .
Sommige van deze zijn net iets korter (0,5 tot 0,9 CM) en verschillende zijn op de roterende manier krom waardoor deze niet helemaal konden dienen .
Beetje jammer, al bij al heb ik men project (een kast) wel kunnen afwerken.. maar de kwaliteit van het geleverde hout hielp niet

Toch bedankt aan de zeer vriendelijke leverancier, en de vlotte inplanning van m'n levering

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zeer vriendelijke leverancier maar jammer van de kwaliteit

Henry

Goed advies en snelle levering.

snelle en nette levering

Jan

Snelle levering week sneller dan via chat gemeld

sneller dan snel

Tore

Je kunt ze niet bellen, je kan op donderdag niets afhalen. Melden in hun contact er niets over. Ook al heb meer dan 100 km gereden wordt geen uitzondering gemaakt. Mensen koop je spullen elders is... Je kunt ze niet bellen, je kan op donderdag niets afhalen. Melden in hun contact er niets over. Ook al heb meer dan 100 km gereden wordt geen uitzondering gemaakt. Mensen koop je spullen elders is nog goedkoper ook.

Prut zaak

Menno

Bij de laatste bestelling kreeg ik een verkeerde afmeting van de gevraagde planken mee. Bij het omruilen werd met een vriendelijk en begripvol “excuus voor deze misser” en een korting op een volgend... Bij de laatste bestelling kreeg ik een verkeerde afmeting van de gevraagde planken mee. Bij het omruilen werd met een vriendelijk en begripvol “excuus voor deze misser” en een korting op een volgend product de zaak heel prettig opgelost. Alle spullen die ik tot nu toe heb gekocht zijn goed en niet duur.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Prima bediening, goede spullen en nette afhandeling vergissingen

Johnny

Uitstekende service ! Snelle levering !!

Uitstekend !

Jeroen

De douglas paal die ik kreeg was helemaal verweerd en zat vol scheuren. Gelukkig heb ik een vandiktebank tot mijn beschikking en viel er nog wat van te maken. Nadat ik 2 planken bij had bijbesteld,... De douglas paal die ik kreeg was helemaal verweerd en zat vol scheuren. Gelukkig heb ik een vandiktebank tot mijn beschikking en viel er nog wat van te maken. Nadat ik 2 planken bij had bijbesteld, omdat ik door omstandigheden een aanpassing moest maken in de tafel die ik aan het maken was, waren deze 3 mm dunner dan de oorspronkelijke bestelling. Gelukkig was dit op te lossen met de vandiktebank, maar het is natuurlijk niet de bedoeling. Ik bestel hier niet meer.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Slecht hout en verschil in dikte.

Gert-Jan

Prima afgehandeld ondanks wijzigingen in bestelling