Caspar Wijdeveld

Top lessen gehad, goed geregeld en prettige sfeer. Professionele instructeurs en goed materiaal. Zeer klantvriendelijk op momenten dat het even tegenzit (wind bijv.). Groeten, Caspar

Ginger

Ik heb met een vriendin samen 3 kite lessen achter de rug en dit was zo ontzettend leuk! We gaan er nog een paar lessen bij boeken en ik raad iedereen aan om bij North Sea kite les te nemen!!!!

Yuca Kalf

Ik heb kite surf lessen gevolgd bij verschillende instructeurs en ieder doet het geweldig op z’n eigen manier. Het team is heel zeer vriendelijk en gastvrij. Top ervaring!!

Wendy

We hebben een SUP les op zee gehad en zijn heel relaxed en professioneel begeleidt.

Max

Vandaag onze eerste kiteles gehad, super tof! Onze instructeur(trice?) vera, heeft ons alles piekfijn en chill uitgelegd.We kunnen niet wachten tot de volgende les=)

Rianne

Mijn 1e surfervaring en het smaakt naar meer! Was top!

Pieter

Het was heerlijk, onze kinderen kregen 3x2 uur surfles en vonden het helemaal te gek, ze waren verdrietig dat het alweer voorbij was.

Nicole

Mijn kinderen hebben een beginners golfsurf les gehad. Ze hebben enorm genoten!

Jasmijn

Super goede ervaring met deze top school! 5 kitesurflessen gehad waarna ik ook echt super fijn werd geholpen door Jurriaan en de instructeurs hoe ik verder kan met een eigen Kite setje kopen.... Super goede ervaring met deze top school! 5 kitesurflessen gehad waarna ik ook echt super fijn werd geholpen door Jurriaan en de instructeurs hoe ik verder kan met een eigen Kite setje kopen. Bovendien werd er erg fijn rekening gehouden op welk niveau ik zat en werd de les hier ook echt op afgestemd. Al met al, een top ervaring, top instructeurs, top materiaal en veel geleerd!

Diane van Hesteren

Super leuke enthousiaste en vrolijke instructeurs. Fijn ook het geduld waarmee ze alles bleven herhalen als het niet duidelijk was of even niet lukte. Tevens goede materialen, droge pakken :-) en... Super leuke enthousiaste en vrolijke instructeurs. Fijn ook het geduld waarmee ze alles bleven herhalen als het niet duidelijk was of even niet lukte. Tevens goede materialen, droge pakken :-) en een warme douche na afloop. Ik kom zeker terug!