Olivier de Groot

Toples gehad en super vriendelijk en gezellig personeel

Katinka

4 super leuke lessen gehad bij North Sea Watersports! Elke les van een andere instructeur, ontzettend leuk hoe zij elk op hun eigen manier enthousiast les gaven en goede tips aan aanwijzingen gaven.... 4 super leuke lessen gehad bij North Sea Watersports! Elke les van een andere instructeur, ontzettend leuk hoe zij elk op hun eigen manier enthousiast les gaven en goede tips aan aanwijzingen gaven. Veel geleerd, leuke en chille sfeer en natuurlijk ontzettend gaaf om te kiten!

Schmidt Christian

Great

Laura

I had a lesson with them before, did another and each they were so patient and kind and friendly. Awesome experiences
Felt like I made a lot of progress in a short time!

Caspar Wijdeveld

Top lessen gehad, goed geregeld en prettige sfeer. Professionele instructeurs en goed materiaal. Zeer klantvriendelijk op momenten dat het even tegenzit (wind bijv.). Groeten, Caspar

Ginger

Ik heb met een vriendin samen 3 kite lessen achter de rug en dit was zo ontzettend leuk! We gaan er nog een paar lessen bij boeken en ik raad iedereen aan om bij North Sea kite les te nemen!!!!

Yuca Kalf

Ik heb kite surf lessen gevolgd bij verschillende instructeurs en ieder doet het geweldig op z’n eigen manier. Het team is heel zeer vriendelijk en gastvrij. Top ervaring!!

Wendy

We hebben een SUP les op zee gehad en zijn heel relaxed en professioneel begeleidt.

Max

Vandaag onze eerste kiteles gehad, super tof! Onze instructeur(trice?) vera, heeft ons alles piekfijn en chill uitgelegd.We kunnen niet wachten tot de volgende les=)

Rianne

Mijn 1e surfervaring en het smaakt naar meer! Was top!