Kees

Onwijs leuke eerste les gehad. De instructeur in opleiding werd op zijn beurt ook goed begeleid, kortom bij deze kiteschool zit je wel goed!

Andrea

Toples gehad! Goede en duidelijke instructies, fijne mensen en sfeer.

Barbara

Tweede jaar op rij heeft onze dochter een superleuke en goede surfweek gehad tijdens de zomervakantie. Fijne lessen en afwisselende activiteiten gedaan. Goed verzorgd zowel qua materiaal als ook de... Tweede jaar op rij heeft onze dochter een superleuke en goede surfweek gehad tijdens de zomervakantie. Fijne lessen en afwisselende activiteiten gedaan. Goed verzorgd zowel qua materiaal als ook de inwendige mens.

Marco

Erg goed! Onwijs aardige mensen, goede opbouw van de lessen, heldere instructies, goed materiaal en een rustige plek om te oefenen zonder teveel andere kiters om je heen

Jan

Top kiteschool!
Fijne les gehad op een mooie locatie.

David

Super enthousiast team. Super leerzame en leuke lessen gehad!

Mike

Great teachers, good atmosphere.

Good improvising when conditions change.

Really enjoyed it.

Derk

Eerst heb ik een aantal kite lessen kunnen volgen en daarna mijn zoon. Mijn zoon was na het super gave zomer kamp enthousiast geworden over kiten en is nu aan het doorpakken. Het enthousiasme van... Eerst heb ik een aantal kite lessen kunnen volgen en daarna mijn zoon. Mijn zoon was na het super gave zomer kamp enthousiast geworden over kiten en is nu aan het doorpakken. Het enthousiasme van het team is super groot en het geven van lessen aan kids (11 jaar) is als een 2e natuur. Ga zo door!

Monique

Twee lessen gevolgd met mijn kinderen. Beide instructeurs waren super, duidelijke instructies, geduldig, behulpzaam en vriendelijk.

Tyanna Sips

Super leuke les gehad en goede instructies! Heel professioneel