Stijn van der Ham

Zowel een kitesurf les als een surfles gevolgd. Aardige en duidelijke instructeurs met goed materiaal zorgden voor een mooie les. North Sea bied veel flexibiliteit als het gaat om de lessen... Zowel een kitesurf les als een surfles gevolgd. Aardige en duidelijke instructeurs met goed materiaal zorgden voor een mooie les. North Sea bied veel flexibiliteit als het gaat om de lessen inplannen bij het juiste weer. Al met al top.

Vincent

Ik heb meerdere zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Ik heb hier onderhand al op een prettig en efficiënte wijze aardig leren golfsurfen. Ik ben vrij recent begonnen met kitesurflessen waarbij... Ik heb meerdere zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Ik heb hier onderhand al op een prettig en efficiënte wijze aardig leren golfsurfen. Ik ben vrij recent begonnen met kitesurflessen waarbij opvalt dat ze veiligheid en een plezierige leerervaring voorop stellen. Helaas konden twee van de drie lessen niet doorgaan ivm. het weer, we zijn samen tot een goeie oplossing gekomen waarin het bedrijf mij meerder opties bood. Ik heb nu de kans om de lessen op een moment met beter weer in te halen. Al met al dus zeer tevreden en ik zou ze zeker aanraden!

Hele goede kitesurfschool! Je ziet op verschillende locaties verschillende scholen actief en deze springt er met kop en schouders bovenuit: vaste mooie locatie op het strand in Zandvoort met alle... Hele goede kitesurfschool! Je ziet op verschillende locaties verschillende scholen actief en deze springt er met kop en schouders bovenuit: vaste mooie locatie op het strand in Zandvoort met alle voorzieningen, elk jaar nieuw materiaal en goede en gediplomeerde instructeurs, allemaal behulpzaam en betrokken om het mij te leren. Ze zijn super enthousiast en heel professioneel met het materiaal, het lesgeven en veiligheid.
Ook na mijn lessenreeks (begin van dit seizoen) kom ik nog graag naar hun locatie op het strand waar ik altijd welkom ben voor een praatje of een tip over het varen. Laatst weer een extra les genomen op een nieuwe locatie om die locatie te leren kennen en weer beter te leren kiten.
Ze geven les met materiaal van Harlem, waar ik mijn sets heb gekocht, en ook heel tevreden over ben.

Wat een groep enthousiaste mensen werkt hier! Met heel veel plezier hebben ze ons, 16 angstige dertigers, een hele mooie tijd op het water bezorgd. Het supersuppen was de perfecte activiteit voor... Wat een groep enthousiaste mensen werkt hier! Met heel veel plezier hebben ze ons, 16 angstige dertigers, een hele mooie tijd op het water bezorgd. Het supersuppen was de perfecte activiteit voor het vrijgezellenfeestje; spannend, actief, competitief en superleuk. Heel erg bedankt!

Met een vrijgezellenfeestje met 9 dames op de mega-sup! Wat superleuk!! Het contact vooraf verliep goed. Afspraken waren duidelijk en werden na gekomen. Op de dag zelf was er voldoende ruimte voor... Met een vrijgezellenfeestje met 9 dames op de mega-sup! Wat superleuk!! Het contact vooraf verliep goed. Afspraken waren duidelijk en werden na gekomen. Op de dag zelf was er voldoende ruimte voor inbreng en wensen van de groep. We hebben dankzij Jurriaan en Victor een hele leuke supmiddag gehad!

Als je op zoek bent naar een professionele èn persoonlijke kitesurf school, dan moet je hier zijn! Na de lessen hier kan het niet anders dan dat je super enthousiast bent over het kiten. Je begint... Als je op zoek bent naar een professionele èn persoonlijke kitesurf school, dan moet je hier zijn! Na de lessen hier kan het niet anders dan dat je super enthousiast bent over het kiten. Je begint direct in het water, met de focus op het onder controle krijgen van je kite. En als je gaat leren varen op het board krijg je voortdurend feedback door een walkietalkie waardoor je in direcht contact staat met de instructeur. Daarbij ook nog opgeteld dat je met super mooi materiaal van Mystic en Harlem les krijgt. Absolute aanrader dus!

Anna

Ik ben heel blij dat ik ben gaan kiten, maar vooral ook dat ik het bij Northsea kitesurf school ben gaan doen! Vind ze echt heel goed en leuk. Hoewel ik kiten aanvankelijk als zomervakantie... Ik ben heel blij dat ik ben gaan kiten, maar vooral ook dat ik het bij Northsea kitesurf school ben gaan doen! Vind ze echt heel goed en leuk. Hoewel ik kiten aanvankelijk als zomervakantie invulling beschouwde, ben ik zo enthousiaste geworden dat ik vorige maand een kite uitrusting heb aangeschaft bij Jeanette en Jurriaan. Ik kan soms best bijdehand zijn, maar ben eigenlijk niet zo'n held. Zij hebben me echter het vertrouwen gegeven dat ik ook met mijn eerste kite stapjes gewoon het water op kan. Kortom, ik kan het iedereen aanraden om te gaan kiten bij Northsea Kitesurf school!

Eric

Super relaxte gasten die hun enthousiasme bij iedere les weer over weten te brengen. De eigenaars zijn zeer gedreven. Na een aantal lessen gevolgd te hebben voelde ik mij vertrouwd om zelf het water... Super relaxte gasten die hun enthousiasme bij iedere les weer over weten te brengen. De eigenaars zijn zeer gedreven. Na een aantal lessen gevolgd te hebben voelde ik mij vertrouwd om zelf het water op te gaan. Afgelopen week heb ik mijn eerste kiteset gekocht, met tips van de kitesurfschool en de aanbevolen kitesurfshop. Normaal gesproken schrijf ik geen recensies, maar zij hebben het meer dan verdient. Ik zou aan iedereen die wilt leren kitesurfen deze kitesurfschool aanbevelen!

Jan

Heb kennismakingsles gevolgd. Zeer tevreden over uitleg en geduld instructeur. Helaas te laat in het seizoen begonnen dus kan niet wachten tot maart volgend jaar.

Anne & Thomas

Zeer goede kitesurf school! Wij hebben de drie daagse kitesurf cursus gedaan en het is ons bevallen: leerzame lessen, professionele begeleiding, goede communicatie, enthousiaste instructeurs, goed... Zeer goede kitesurf school! Wij hebben de drie daagse kitesurf cursus gedaan en het is ons bevallen: leerzame lessen, professionele begeleiding, goede communicatie, enthousiaste instructeurs, goed materiaal en veilig kitesurfen wordt benadrukt. Kortom wij zijn zeer tevreden en op naar het vervolg!