Bas

Ik heb een 3 daagse cursus kiten gevolgd op de school in Zandvoort (toplocatie!) en ben zeer tevreden! Het enthousiasme van de eigenaars en instructeurs zorgt ervoor dat je elke les weer super... Ik heb een 3 daagse cursus kiten gevolgd op de school in Zandvoort (toplocatie!) en ben zeer tevreden! Het enthousiasme van de eigenaars en instructeurs zorgt ervoor dat je elke les weer super gemotiveerd bent en met een goed gevoel naar huis gaat.

Misschien nog wel belangrijker is dat veiligheid op nummer 1 staat. Vanaf het eerste moment wordt je constant gewezen op je omgeving en mogelijke gevaren en hoe deze te voorkomen zijn. Een pre als je goed wilt leren kiten.

Verder vond ik de manier van communiceren erg prettig. Doormiddel van de website kan je heel makkelijk je eigen les inplannen. De dag van tevoren krijg je een sms of je les doorgaat. Werkt super!

Ik zou iedereen die wil beginnen met kiten deze school aanbevelen. Het persoonlijke contact, gastvrijheid en professionaliteit maken deze school een aanrader!

Annuska van Abswoude

Ontzettend leuk hoe ze met de kinderen omgaan. Professioneel en ontspannen tegelijk. Zeer aan te bevelen voor leren watersporten en kinderfeestjes. En dat geldt ook voor het longboarden.

Jeannette Melchior

North Sea Kitesurf School is a professional school, who has a true passion for the sport.