Great service

Tot en met vandaag 3 x een bestelling gedaan via de website. Alle de drie de keren heeft NootroFit haar beloftes niet nagekomen. Helaas hebben ze ook niet gereageerd op een bericht die ik via de... Tot en met vandaag 3 x een bestelling gedaan via de website. Alle de drie de keren heeft NootroFit haar beloftes niet nagekomen. Helaas hebben ze ook niet gereageerd op een bericht die ik via de website heb verstuurd.

- Breed assortiment op het gebied van zelfoptimalisatie.
- Goede opbouw van de website waarbij je eenvoudig producten kunt vinden die bij je behoefte passen.

- Sneller reageren op berichten via website
- Proactiever zijn bij klant op de hoogte houden als bestelling om wat voor reden dan ook vertraging oploopt.

Super! bestelling was de volgende dag in huis en het product was keurig ingepakt.
enige verbeterpunt is de manier waarop de mails eruit zien die je krijgt.

Snelle service, product in een nette doos geleverd.

de email is niet opgemaakt, wanneer de template van alle emails overeen komen geeft dit een professionelere indruk.

Abigael

Tot dus goed ik ben de New Mood bezig en dat helpt wel ik ga zien .Maar op ander gebied ben er slecht aan toe en heb goede hulp nodig gelukkig krijg ik die ook maar dat gaat veel tijd kosten twee... Tot dus goed ik ben de New Mood bezig en dat helpt wel ik ga zien .Maar op ander gebied ben er slecht aan toe en heb goede hulp nodig gelukkig krijg ik die ook maar dat gaat veel tijd kosten twee miskramen is heel moeilijk en als maar moet terug komen in het ziekenhuis om te kijken of alles weg is en het blijf zitten dan kan je niet door gaan met leven en dat wil graag wel dus ik hoop met deze New Mood dat het een beetje op vrolijkt . En de rest komt later die heb ik nog niet gebruikt maar slaap spray dat wrrkt wel maar het erg warm dus je slaap nu met die warmte wat slechter .Maar ik heb goede hoop .Dus ik ga binnenkort wel weer bestellen. Ik had het gezien op een van de kanalen die ik volg op YouTube en dat sprak mij aan en toen een zoektocht gehouden en gevonden en besteld .En van de dames is Hoe Jen Does it.leuk kanaal kijk er graag naar .Misschien hebben jullie iets aan .Zo kom aan nieuwe klanten !!.Met vriendelijke groet Abigael versteeg

Yannick Max

Altijd netjes op tijd en in orde, je merkt dat het gaat om echte kwaliteit!

Zeer goede producten! Geweldig!

DUUR

julian

Mijn ervaring was zee goed, het product was zeer snel en in perfecte staat geleverd, weker niets op aan ter merken

mooie website

Heel erg tevreden! Product mtc olie voldoed aan alle eisen, perfecte kwailiteit , zachte romige smaak en fijne prijs. Zelf drink ik in de ochtend de bulletproof koffie, en heb geen honger tot ong.... Heel erg tevreden! Product mtc olie voldoed aan alle eisen, perfecte kwailiteit , zachte romige smaak en fijne prijs. Zelf drink ik in de ochtend de bulletproof koffie, en heb geen honger tot ong. 15.00 uur zeker. Goede aanvulling voor de keto dieet. Voel me helder, en ga 2 uur eerder uit bed dan normaal. Ben nog maar 3 dagen mee bezig, maar ga lekker door.

Prima ervaring

Marc

Bestelling werd niet zoals beloofd de volgende bezorgd. Zelfs niet verzonden. Pas 4 dagen later kreeg ik een orderbevestiging en na 6 dagen was mijn bestelling binnen. Teleurstellend.

Goede productinformatie

Schijnbaar populaire producten waren niet op voorraad. Niet erg professioneel en ook weer teleurstellend.

Reactie NootroFit.nl:

Hi Marc,
Allereerst wil ik je graag bedanken voor je bestelling en de gegeven Feedback.
Hi Marc,
Allereerst wil ik je graag bedanken voor je bestelling en de gegeven Feedback.
Helaas hebben wij niet onze belofte na kunnen komen van 24 uurs levering. Dit had uiteraard niet mogen gebeuren. Onze excuses hiervoor.
Je pakket had helaas vertraging opgelopen omdat er wat fout was gegaan tussen de verificatie van de betaling en onze webshop. De betaling was wel doorgekomen maar niet terug verstuurd naar de webshop. Na een handmatige verificatie is het pakket eindelijk toch klaargemaakt.
Alles wat bij ons op de webshop live staat is officieel direct uit voorraad leverbaar, dus laten we hopen dat in je volgende order geen technische problemen meer meemaakt.
Hierbij biedt ik je ook graag een kortingscode aan waarmee je 5% korting ontvangt op je order: TELAAT
Mvg,
Wiggert

Op een vraag via mail op verwachte bezorgdag werd dag later gereageerd.
Slecht eerste kennismaking. Voor 13 uur besteld, maar de belofte van binnen 1 dag bezorgen werd niet gehaald.
Op een vraag via mail op verwachte bezorgdag werd dag later gereageerd.
Slecht eerste kennismaking.
Nu wel excuusmail gehad ...

Zie mijn eerste beleving van laat leveren en laat reageren