NKC

Wim Keja

Super afhandelingen

Reviewtitel:

Bij alle schad, inbraak in de camper en een opgeblazen Ford transit motor zijn wij geldig geholpen.

Paulette Valks

Uitstekende verwerking van schade

Zeer goed

Martie

Nkc is altijd bereid je te helpen waarmee dan ook.
Perfect.

Ja blijft uniek

Piet de Snoo

Erg tevreden

Goed duidelijk correct

v. Alphen

Topverzekering.

Reviewtitel:

Alles word voor je geregeld

W.Groen

Voldoet zeker aan mijn verwachtingen

Reviewtitel:

een goede behandeling van de aangifte en de afhandeling echt zo een verzekering hoort te zijn.
zeker aan te prijzen bij andere.

Frank

Hele goede opvolging en afhandeling

Reviewtitel:

Nkc heeft mijn schade goed verwerkt en keurig afgehandeld.

jan ramakers

Zeer vriendelujk

Reviewtitel:

de fruitdoos was een echte verasing

Harry Poels

Uitstekend

Reviewtitel:

Ik had eerder geïnformeerd moeten worden dat ik ook nog een schademeldformulier moest invullen. Het op de computer invullen van dat formulier is een stuk gemakkelijker dan het printen, invullen,... Ik had eerder geïnformeerd moeten worden dat ik ook nog een schademeldformulier moest invullen. Het op de computer invullen van dat formulier is een stuk gemakkelijker dan het printen, invullen, scannen en mailen.

Coby en Wim van den Broek.

Stormschade sneller behandeld dan de storm duurde.

Reviewtitel:

Op de camping in Frankrijk kwam een korte storm langs met windvlagen van 140 / 150 km. per uur. De luifel van onze camper kon hier niet tegen en werd in zijn geheel van de camper gerukt. Dankzij de... Op de camping in Frankrijk kwam een korte storm langs met windvlagen van 140 / 150 km. per uur. De luifel van onze camper kon hier niet tegen en werd in zijn geheel van de camper gerukt. Dankzij de bevestiging met klemmen, geen schade aan de camper. Maar de luifel was niet meer te gebruiken; gescheurd doek, gebroken poot, gedraaide constructie. Na melding via Mijn Verzekeringen al heel snel een reactie. De luifel van 17 jaar is inmiddels vervangen (zelf gedaan) maar toch een aardige vergoeding ontvangen na zeer korte tijd. Ondanks de afschrijving over 17 jaar . . . .
NKC verzekering; BEDANKT.