Anne-Marie Blank

Alles fantastisch geregeld

M. Van Keulen

Materialen zijn vakkundig uitgelegd in de showroom. Vervolgens op afspraak geleverd.

Rob Vermeer

Prima ervaring en goed advies gehad

Franssen

Goede service en correcte levering. Vloer is super mooi. Foto's volgen nog.

Irene Stalenhoef

Uitstekende begeleiding in de showroom, correct offerte programma, duidelijke uiteenzetting wat verwacht mocht worden en alle afspraken werden nagekomen.

GeoFort

Fantastisch mooie tegels en snelle service.
Jammer is wel dat er 1 tegel niet goed gelegd is en dat het nu al maanden duurt, voordat deze opnieuw gelegd kan worden.
Verder is de tegel wel...
Fantastisch mooie tegels en snelle service.
Verder is de tegel wel erg kwetsbaar. Met stofzuigen springen er stukjes af. Om die reden stofzuigen we niet meer, maar vegen we. Het zou beter zijn als de tegel wat sterker zou zijn.

de Bruijn

Verkoop doen ze graag maar daarna houdt het op met de service. Voor iedere vraag wordt verwezen naar het distributie centrum en kan de vriendelijke verkoper uit Vianen niets meer voor je doen. Te... Verkoop doen ze graag maar daarna houdt het op met de service. Voor iedere vraag wordt verwezen naar het distributie centrum en kan de vriendelijke verkoper uit Vianen niets meer voor je doen. Te veel geleverde tegels (die de verkoper zelf veel te ruim heeft ingeschat) kunnen worden terug genomen voor 75% van de kostprijs + 75,- verzendkosten.
De tegels die we hebben gekocht zijn mooi maar dat is geen verdienste van Nibo stone.

Filmer

Onze ervaring is helaas niet zo positief, wij hebben keramische tegels van 180 cm lang, in de showroom werd ons verteld dat ze die met twee man zouden leggen, vanwege de lengte en zwaarte van de... Onze ervaring is helaas niet zo positief, wij hebben keramische tegels van 180 cm lang, in de showroom werd ons verteld dat ze die met twee man zouden leggen, vanwege de lengte en zwaarte van de tegels, maar dat vond de tegelzetter niet nodig, en dat hebben wij gemerkt. Hij is twee maal terug moeten komen voor herstel werkzaamheden. Het ergste verholpen maar her en der ligt het niet echt mooi.

Renate Stuifzand

Wij zijn zeer tevreden over de schoonmaakmiddelen die Nibostone levert. Wij hebben de “Strip” en “onderhouden” gebruikt voor onze keramische vloer. Hij is weer als nieuw echt top! Tevens is het... Wij zijn zeer tevreden over de schoonmaakmiddelen die Nibostone levert. Wij hebben de “Strip” en “onderhouden” gebruikt voor onze keramische vloer. Hij is weer als nieuw echt top! Tevens is het klantcontact goed. Bij een vraag mailen ze gelijk terug! Wij raden iedereen Nibostone aan.