J.W.M. Wolde Yohannes

NVT

Redelijk goed

Beste heer,
Beste heer,
Inmiddels is er telefonisch contact geweest om uw onderbouwing van uw matige review te vragen. We vinden het jammer dat u niet van ons aanbod gebruik heeft willen maken om een andere vloer uit te zoeken toen de kleur u bij levering tegenviel. We vinden het jammer dat wij u niet geheel tevreden hebben kunnen stellen. We begrepen dat u uiteindelijk toch blij bent met deze badkamervloer en wensen u nog veel plezier ervan.

Van oijen

Goede service

Bedankt!

Tournier

Fijne service, mooi product

Bedankt! Geniet ervan!

John Stribos

Breed aanbod, klantgericht en uitstekende service. Wij hebben de showroom Nieuwgein bezocht. Alle tijd voor een gesprek en advies. Een voorbeeld tegel werd geregeld. Omdat onze nieuwbouwwoning later... Breed aanbod, klantgericht en uitstekende service. Wij hebben de showroom Nieuwgein bezocht. Alle tijd voor een gesprek en advies. Een voorbeeld tegel werd geregeld. Omdat onze nieuwbouwwoning later werd opgeleverd, konden de tegels zonder probleem in opslag blijven. Oftewel: alles was positief.

Reactie Nibo Stone:

Superbedankt voor de mooie review. Veel woonplezier van de vloer.

H. van Rees holding

Goed bedrijf ,je wordt goed begeleid met je keuze van vloer en in ons geval een prima oplossing gezocht voor het levertijd probleem, fantastisch mee gedacht en opgelost, super.

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor je positieve review. We wensen je veel plezier van de vloer.

A.v.d.Heuvel

Super bedrijf. Goede snelle en complete service. Zeer klantvriendelijk en meedenkend. Ik ben enorm blij met de vloer en het bedrijf. Heb ik ooit nog een vloer nodig dan zeker naar Nibo Stone

Reactie Nibo Stone:

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Veel woonplezier op je nieuwe vloer!

Stef

Prima voorlichting en mooie vloer! Zeer blij mee.

Reactie Nibo Stone:

Top! Veel plezier van de nieuwe vloer!

Herman

Nibo Stone heeft een mooie winkel waar je goed kan zien hoe een tegel in een ruimte eruit ziet. We zijn deskundig geholpen in de winkel en ook een leveringd probleem werd naar tevredenheid opgelost... Nibo Stone heeft een mooie winkel waar je goed kan zien hoe een tegel in een ruimte eruit ziet. We zijn deskundig geholpen in de winkel en ook een leveringd probleem werd naar tevredenheid opgelost waardoor alles gewoon door kon gaan op locatie bij ons

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor uw review. Veel plezier van uw vloer!

Annemie

Mooie tegels

Reactie Nibo Stone:

Dank je wel! Veel woonplezier gewenst op de nieuwe vloer.