Rick Hoedt

Prima ervaring

Debby

Er ligt een prachtige nieuwe vloer inclusief vloerverwarming. We moesten zelf contact opnemen met het bedrijf van de vloerverwarming en de legger. Voor dat geld hadden we verwacht dat Nibo Stone dat... Er ligt een prachtige nieuwe vloer inclusief vloerverwarming. We moesten zelf contact opnemen met het bedrijf van de vloerverwarming en de legger. Voor dat geld hadden we verwacht dat Nibo Stone dat voor ons zou doen.

Reactie Nibo Stone:

Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review. Dit helpt ons onze service te verbeteren.
Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review. Dit helpt ons onze service te verbeteren.
Wij vinden het bijzonder jammer dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij leggen de eerste contacten met het bedrijf dat de vloerverwarming installeert en met het bedrijf dat de tegels bij u plaatst. Wij verzoeken hen daarbij om contact met u op te nemen en betreuren het dat dit niet is gebeurd en dat u vervolgens zelf heeft moeten bellen. Wij begrijpen dat u dit liever aan ons had overgelaten en dat u daarin teleurgesteld bent. Onze oprechte excuses hiervoor.
Wij hebben deze bedrijven verzocht hier in de toekomst zorgvuldiger mee om te gaan en hebben ook binnen onze processen hoe we dit kunnen optimaliseren zodat toekomstige klanten hierin niet teleurgesteld zullen worden.
Wij vinden het wel heel fijn om te lezen dat u wel heel tevreden bent over het eindresultaat.

Van walraven

Materialen als vanouds heel goed. Showroom en verkoper erg gastvrij.
Materialen als vanouds heel goed. Showroom en verkoper erg gastvrij.
Hulp van nibo bij afstemming tussen montagebedrijf vloerverwarming en tegellegger viel tegen. Ik had wellicht voor een andere legger gekozen als ik wist dat ik alleen cash mocht betalen. Alle betaalautomaten hier in Winsum langsgereden.

Rian Ruhl

Goede ontvangst en mooi assortiment. Niet tevreden over hetgeen beloofd is wat betreft de kwaliteit van mijn B-keuze tegels. Ik had een stuk meer tegels besteld dan geadviseerd, en dat was hard... Goede ontvangst en mooi assortiment. Niet tevreden over hetgeen beloofd is wat betreft de kwaliteit van mijn B-keuze tegels. Ik had een stuk meer tegels besteld dan geadviseerd, en dat was hard nodig (een aantal pakken tegels waren compleet gebroken, daarnaast waren ze een stuk minder haaks dan beloofd. Daardoor moest bijna elke tegel verzaagd worden). Om mij tegemoet te komen heeft Nibo op een goede manier bemiddeld in een oplossing, in de vorm van het plaatsen van de plinten door een van hun eigen tegelzetters. Ik was al zeer tevreden over het eindresultaat, en deze vorm van meedenken heeft mij zeker positiever gestemd over het hele proces.

S. Duijff

In eerste instantie goed. Goede service met kopen, met verplaatsen van levering was ook geen enkel probleem en een goede legger via hun.

Er zijn wat fouten gemaakt, deels daarvan zijn...

Er zijn wat fouten gemaakt, deels daarvan zijn goed opgelost en binnenkort komt er een vloer expert langs om te kijken naar issues met onze vloer. Hopelijk komt er dan een oplossing en kunnen wij onze review herzien.

Reactie Nibo Stone:

Bedankt voor uw review en vooral ook voor uw geduld. Wij zijn ervan overtuigd dat de issues van uw vloer kunnen worden opgelost en u alsnog van uw vloer kunt genieten.

Etienne Martens

Prima bedrijf! Wij zijn in de mooie showroom in Vianen geweest. Maurice heeft daar uitgebreid uitleg gegeven en uiteindelijk is de vloer keurig gelegd.

Zwager

Mooie tegels en goede service

Particulier

Uitstekend