Karin

Er zijn altijd vragen ook in de oefenexamens die nergens in de stof terug te vinden zijn.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor het achterlaten van je review! We zullen je feedback betreffende het lesmateriaal met ons meenemen. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Evert Jan

Ik kan geen optionele profielen voor niet verplichte WFT's toevoegen. Dit is een gemis.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Evert Jan! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Lodewijk

Bemerk dat er weinig nieuwe materie is in de afgelopen jaren. Dit zorgt ervoor dat het weinig zinvol is om dit jaarlijks te herhalen. Ik denk dat een pe- systeem zoals voor een periode van 4 jaar... Bemerk dat er weinig nieuwe materie is in de afgelopen jaren. Dit zorgt ervoor dat het weinig zinvol is om dit jaarlijks te herhalen. Ik denk dat een pe- systeem zoals voor een periode van 4 jaar bij de wft veel beter zou zijn.

Reactie NIBE-SVV:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling, Lodewijk!
Met vriendelijke...

Moïse

Over het algemeen voldoende. Examen-training was top, online vragen aan docent vond ik maar niks. Je krijgt wel antwoord maar wat als je het antwoord niet begrijpt?

Het systeem zelf ook...

Het systeem zelf ook top. De vragen zijn goed, het werkt makkelijk etc. Wel zou ik willen dat de uitleg bij vragen vooral de rekenvragen altijd erbij komt te staan, dit is vaak niet het geval en bij sommige vragen krijg je ineens weer wel uitleg.

Uitleg mag ook iets beter van mijn part. Iemand die net zoals ik geen topper is met rekenen heeft veel moeite met het begrijpen van de stof/ manier van hoe dingen uitgelegd staan.

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Nana

1``

Reactie NIBE-SVV:

Wat jammer om te lezen dat je ons een 1 geeft, Nana. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Mocht je deze willen delen dan kun je dit doen via het contactformulier in e-Connect. Je kunt ons ook... Wat jammer om te lezen dat je ons een 1 geeft, Nana. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Mocht je deze willen delen dan kun je dit doen via het contactformulier in e-Connect. Je kunt ons ook een bericht op Social Media sturen en dan assisteren we je graag verder.

Geen aanvullingen

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Nico Jan

Reactie NIBE-SVV:

Bedankt voor het achterlaten van je review!
NIBE-SVV

De PE Schade Particulier inclusief basis is best veel leerstof zeker als je de linkjes in de training ook wil volgen. Met de studie uren van 24 uren voor deze PE ga ik het niet redden

Reactie NIBE-SVV:

We gaan je feedback intern met ons meenemen! Bedankt voor je beoordeling.

Maria Bertha Petronella

Ik vind de oefenomgeving niet echt een afspiegeling van de lesstof, ik heb aanvullend via Lindehaeghe oefenexamens gemaakt die mijn voorbereiding op het examen hebben ondersteund

Reactie NIBE-SVV:

Goed dat je dit aangeeft, Maria! Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Marie-Christine

Overzichtelijke opleiding, goed gestructureerd.
Handig dat je alles online in je eigen tempo en tijd kan doen.
Enige verbeterpunt is de aangegeven studiebelasting / duur (5-7 uur). Als je...
Overzichtelijke opleiding, goed gestructureerd.
Handig dat je alles online in je eigen tempo en tijd kan doen.
Enige verbeterpunt is de aangegeven studiebelasting / duur (5-7 uur). Als je al het lesmateriaal, alle documenten waar naar wordt verwezen en alle filmpjes daadwerkelijk allemaal leest en bekijkt is de studie belasting eerder 12 uur.

Reactie NIBE-SVV:

Wat goed te horen, Marie-Christine. Bedankt voor het achterlaten van je review!