Marianne Heijnen

Veroni Hokke

Personeel denkt in oplossingen ipv problemen. Ze werken erg nauwkeurig. Heel blij met het resultaat!

Yvonne van Asten

Geweldig

Ed

Positief. Wordt netjes gewerkt en met zorg voor het materiaal.

Wil Santegoets

3-12-2021 kwamen Jan en Michiel de trap doen en wat is ie mooi geworden, mooi en netjes gewerkt en achter gelaten. We willen New stairs zeker aanbevelen. Gr Margret en Wil Santegoets

H.A.W. HÖLZKEN

Wij zijn zeer tevreden over het bedrijf. Afspraken worden nagekomen.
Wij zijn zeer tevreden over het bedrijf. Afspraken worden nagekomen.
Het is een hele mooie trap geworden die uitstekend is gemaakt door Rob en Jeroen. Zowel de trap met verlichting, alsook de wangen en de overloop zijn perfect en strak afgewerkt. Geweldige vakmannen en heel vriendelijk. Chapeau!!. Zij hebben ons ook geadviseerd hoe het het mooist zou worden en waar we op moesten letten. Daar waren we erg blij mee.
Voorafgaande aan het plaatsen van de trap hadden we alles geschilderd en getext en dachten dat er wellicht toch iets kon beschadigen. Maar zij hebben het geweldig goed gedaan.
Nogmaals Rob en Jeroen, bedankt.

Maassen

Ben tevreden over dit bedrijf werken netjes en zijn beleefd. De trap oogst ook bij vrienden goede reacties.

Tesink

Goede communicatie

H. Van den Bosch

Keurig aangelegd zijn zeer tevreden

Jan van Nimwegen

Heel fijn bedrijf. Leveren kwaliteit, komen afspraken na en denken mee met de klant.