Fam Bosma

Keurige werkwijze, professioneel personeel!!!!!

Natascha Plum

Onze trap was aan een renovatie toe, na een aantal jaren te zijn bekleed met zwarte vloerbedekking. :-(
Via het lezen van reviews en vergelijken van offertes uiteindelijk in zee met NEWstairs.

In november (2020) fijn gesprek met Jos van de Berg.... duidelijke uitleg, mooie voorbeelden, zodat je ziet wat je koopt én (niet geheel onbelangrijk) een faire prijs!
Gekozen voor decor Oak Modern met stootborden Sill grey.
Zijwangen zelf geverfd met kleur Komijnzaad GN114-11.
Verlichting met afstandsbediening, om-en-om.

Deze week was het zover (maart 2021)... het vakkundig plaatsen van de trap door André en Dennis.
Harde werkers, secuur, verstand van zaken én meedenken!!!
We wilden graag verlichting in de trap en het plaatsen van de module was even een dingetje. Super geregeld met creatieve oplossing door het plaatsen van een nieuwe (bredere) plint.
Ook het vastzetten van onze leuning was geen probleem!

Binnen één dag een prachtige trap, netjes afgekit en alle afval werd meegenomen.

André en Dennis... een dikke pluim voor jullie!
NEWstairs bedankt.

Kaylee de Vries

Hele goede ervaring met Newstairs! Het contact verloopt erg prettig en snel. Heel erg blij met onze gerenoveerde trap.

G. van kouterik

Fijn contact, gemaakte afspraken m.b.t. uitvoering prima.
Fijn contact, gemaakte afspraken m.b.t. uitvoering prima.
Echter, de adviseur (Muus ?, Maas?) heeft toegezegd een cheque van €100,- te betalen aan degene die ons de aanbeveling van jullie bedrijf hebben gedaan na eigen goede ervaring. Dit staat ook vermeld op de opdrachtbevestiging. Het zou netjes zijn als jullie deze afspraak ook nakomen.

de Bruin

Voorgesprek was prettig, geleverde trap erg mooi, plaatsing en afwerking waren we minder tevreden over. Veel kleine dingetjes die net niet netjes waren afgewerkt en hier en daar kleine... Voorgesprek was prettig, geleverde trap erg mooi, plaatsing en afwerking waren we minder tevreden over. Veel kleine dingetjes die net niet netjes waren afgewerkt en hier en daar kleine beschadigingen.

Marlies Maassen

Goede en vakkundige monteurs. Werken netjes en denken mee in oplossingen als er onverwachte situaties zijn.
Zeer tevreden.

M.Ritzen

Het was goed

N.v.t.

Ben zeer tevreden over het resultaat.
Vind de wachttijd van scoort offerte tot uitvoering van de werkzaamheden belachelijk lang.

Garnier

Prima geleverd product, correcte monteurs ook qua werkzaamheden.