Zwetsloot

Prettig bedrijf, dat zn afspraken na komt en goede prijs, monteurs werken netjes en zijn vriendelijk.

NEWstairs NL

Heel erg goed zijn erg blij met de trap iedere dag een genot en
blij met veilig gevoel voor men man en mezelf dank.

Fam. de Kruijf

Professioneel en sympathiek

Wat fijn om te horen!
Bedankt voor uw complimenten.
Heel veel plezier van jullie NEWstairs trap!

Brenda Staphorst

Prettig bedrijf met kundige timmerlui

Reactie NEWstairs NL:

Bedankt voor het mooie compliment!
Geniet van jullie trap!

Marc Steinmetz

Het was even wachten maar het resultaat mag er zijn.

Reactie NEWstairs NL:

Heel veel plezier van uw NEWstairs trap!

A.Moolhuijzen

Uitstekend, professioneel,en vakbekwaam. en een goed management.

Reactie NEWstairs NL:

Hartelijk bedankt voor de mooie review en uw complimenten!
Heel veel plezier van uw NEWstairs trap!

Bergmans

Ontzettend goed

Kool

Heel netjes gewerkt en vriendelijke vakbekwame mensen.

Reactie NEWstairs NL:

Dankjewel voor het mooie compliment!
Veel plezier van je NEWstairs trap!

Jeroen

Op zich zijn de mensen heel vriendelijk. Maar een paar dingen kloppen niet. Bij de verkoop zijn onderdelen aangeboden en afgenomen die door de technische mensen niet zijn aangebracht. Zij beweren... Op zich zijn de mensen heel vriendelijk. Maar een paar dingen kloppen niet. Bij de verkoop zijn onderdelen aangeboden en afgenomen die door de technische mensen niet zijn aangebracht. Zij beweren dat de aangeboden oplossing niet kan, maar ik vermoed dat ze er eigenlijk niet zo veel zin in hadden. Verder is een onderdeel te veel van de oorspronkelijke trap verwijderd waarna met een lapmiddel het is "opgelost". Dit betekent extra werk voor een andere aannemer die het weer moet herstellen. Verder zijn de traptreden en de leuningen heel mooi uitgevoerd, jammer van de rest.

Beste Jeroen,
Bedankt voor je review!
We hebben je een aantal keer proberen te bellen om te bekijken hoe we dit kunnen oplossen.
Ik heb je zojuist ook een email gestuurd...
Beste Jeroen,
Bedankt voor je review!
Ik heb je zojuist ook een email gestuurd :-)
Vriendelijke groet!
Anouska - NEWstairs

Jos van Es

Bij het bestellen van onze trap 8 maanden van te voren is er direct een planning afgegeven en verteld dat er 4 dagen nodig zouden zijn om de trappen te bekleden. Door corona werd deze planning... Bij het bestellen van onze trap 8 maanden van te voren is er direct een planning afgegeven en verteld dat er 4 dagen nodig zouden zijn om de trappen te bekleden. Door corona werd deze planning slechts 1 dag opgeschoven en werd de trap inderdaad in 4 dagen afgewerkt.
Wij zijn zeer tevereden met NEWstairs en onze prachtige trap.

Reactie NEWstairs NL:

Bedankt voor uw mooie complimenten!
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Dat is inderdaad een mooie klus geweest met 2 trappen inclusief de wangen en leuningen! :D
Heel veel...
Bedankt voor uw mooie complimenten!
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Heel veel plezier van jullie NEWstairs trappen!
Vriendelijke groet,
Anouska - NEWstairs