Jeroen

Op zich zijn de mensen heel vriendelijk. Maar een paar dingen kloppen niet. Bij de verkoop zijn onderdelen aangeboden en afgenomen die door de technische mensen niet zijn aangebracht. Zij beweren... Op zich zijn de mensen heel vriendelijk. Maar een paar dingen kloppen niet. Bij de verkoop zijn onderdelen aangeboden en afgenomen die door de technische mensen niet zijn aangebracht. Zij beweren dat de aangeboden oplossing niet kan, maar ik vermoed dat ze er eigenlijk niet zo veel zin in hadden. Verder is een onderdeel te veel van de oorspronkelijke trap verwijderd waarna met een lapmiddel het is "opgelost". Dit betekent extra werk voor een andere aannemer die het weer moet herstellen. Verder zijn de traptreden en de leuningen heel mooi uitgevoerd, jammer van de rest.

Beste Jeroen,
Bedankt voor je review!
We hebben je een aantal keer proberen te bellen om te bekijken hoe we dit kunnen oplossen.
Ik heb je zojuist ook een email gestuurd...
Beste Jeroen,
Bedankt voor je review!
Ik heb je zojuist ook een email gestuurd :-)
Vriendelijke groet!
Anouska - NEWstairs

Jos van Es

Bij het bestellen van onze trap 8 maanden van te voren is er direct een planning afgegeven en verteld dat er 4 dagen nodig zouden zijn om de trappen te bekleden. Door corona werd deze planning... Bij het bestellen van onze trap 8 maanden van te voren is er direct een planning afgegeven en verteld dat er 4 dagen nodig zouden zijn om de trappen te bekleden. Door corona werd deze planning slechts 1 dag opgeschoven en werd de trap inderdaad in 4 dagen afgewerkt.
Wij zijn zeer tevereden met NEWstairs en onze prachtige trap.

Reactie NEWstairs NL:

Bedankt voor uw mooie complimenten!
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Dat is inderdaad een mooie klus geweest met 2 trappen inclusief de wangen en leuningen! :D
Heel veel...
Bedankt voor uw mooie complimenten!
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Heel veel plezier van jullie NEWstairs trappen!
Vriendelijke groet,
Anouska - NEWstairs

Margreet

Het bedrijf beweert dat de trap in één dag bekleed en klaar is.
Dit is alleen zo als de trap schoon wordt aangeboden.

Gerhard Visser

Zeer goed, komt afspraken na, bekwame medewerkers, goede prijs

Reactie NEWstairs NL:

Dankjewel voor het compliment!
Heel veel plezier met jullie NEWstairs trap!

NEWstairsNL

Hele vriendelijke mensen en topproduct afgeleverd. Zijn ook zeker niet de duurste in deze gekke tijd.

Dankjewel! Wat leuk om te horen! :D

Xander

Goede jongens, mooi eind resultaat.

Bas

Prima service. Netjes gemonteerd.

Geschiere

Goed samenwerkend team

Simon Laaij

Duidelijke presentatie, vriendelijke medewerkers.