Locatie
De docent
Het voltooien van de inschrijving
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
Ik heb geleerd wat ik wilde leren
8.2/10

De inleiding was te lang Het ging vooral over de achtergrond hoe het is ontstaan, mindset dat nodig is om ermee aan de gang te gaan. Dus vooral randzaken. Pas na11 uur werd het interessant.
De inleiding was te lang
Te weinig theorie. Thema's en subthema's zijn benoemd, maar inhoudelijk werd er onvoldoende over verteld.
mis diepgang.
Mijn verwachting was dat als ik naar een training ben geweest, dat is het boek er alleen nog maar als naslagwerk erbij hoeft te pakken. Ik moet het nu allemaal nog zelfs gaan doornemen om er inhoudelijk over te kunnen auditen.

Het inschrijfproces was erg rommelig en onduidelijk, zo kreeg ik geen bevestiging van de inschrijving en werd pas na telefonisch contact duidelijk dat de verdere details enkele weken voor aanvang... Het inschrijfproces was erg rommelig en onduidelijk, zo kreeg ik geen bevestiging van de inschrijving en werd pas na telefonisch contact duidelijk dat de verdere details enkele weken voor aanvang van de training bekend gemaakt worden. Ook de factuur liet lang op zich wachten, toen ik daarover wederom contact op nam, werd ons verteld dat de factuur pas achteraf zou volgen. Om vervolgens te vernemen dat deze toch voor aanvang training verschenen, alle drie tegelijk. Ook was mij niet duidelijk dat de lunch verzorgd zou worden door NEN, heel fijn, maar had het op prijs gesteld als dat vooraf gemeld wordt. Misschien is dat ook wel gebeurd, maar dat heb ik dan over het hoofd gezien. De ontvangst was keurig geregeld en ook alle trainings benodigdheden werden vooraf gereed gelegd, erg netjes. De docent weet duidelijk waar hij het over heeft en dat is prettig. Kortom een lange, maar leerzame dag, nu verder met de volgende modules.

Door Dhr. Smit zijn aanpak met betrekking van de uitleg meer dan lof , de stof is gemakkelijk te verwerken. Lekker no nonsens manier van uitleg.

De training was erg verhelderend, vooral de casus met het kantoorgebouw waarin alle losse elementen benoemd werden.

Ik heb de training positief ervaren. Er werd ook behandeld hoe het er bij ons aan toe gaat in plaats van alleen algemeen. Ook werd het op een leuke manier uitgelegd. Ik vond de training zeer... Ik heb de training positief ervaren. Er werd ook behandeld hoe het er bij ons aan toe gaat in plaats van alleen algemeen. Ook werd het op een leuke manier uitgelegd. Ik vond de training zeer interessant.

Bij vraag 1 moet ik eigenlijk een lager cijfer invullen want de training heeft mijn verwachting overtroffen. Wat een behoorlijk taaie lange dag kon zijn, waarin we de ISO 9001 norm in context hebben... Bij vraag 1 moet ik eigenlijk een lager cijfer invullen want de training heeft mijn verwachting overtroffen. Wat een behoorlijk taaie lange dag kon zijn, waarin we de ISO 9001 norm in context hebben leren plaatsen en vervolgens door alle hoofdstukken van de norm heen zijn gelopen, was in werkelijkheid een zeer onderhoudende dag. Petje af voor onze trainer die ons deze hele dag geboeid hield. Ik ben stukken wijzer geworden over de wereld van ISO en de 9001 norm in het bijzonder.

De uitleg mbt tot randvoorwaarden en gedrag is zeer uitvoerig besproken. Illustraties met filmpjes uit de praktijk zou passender zijn dan de toneelstukken die nu worden opgevoerd

Docent had een uitgebreide ervaring in praktische voorbeelden en duidelijke uitleg.

Dhr. Henk van Deur

Duidelijk een gedreven instructeur met gedegen kennis