Locatie
De docent
Het voltooien van de inschrijving
De terugkoppeling en informatie over de inschrijving
Ik heb geleerd wat ik wilde leren
8.2/10

Ik heb de training positief ervaren. Er werd ook behandeld hoe het er bij ons aan toe gaat in plaats van alleen algemeen. Ook werd het op een leuke manier uitgelegd. Ik vond de training zeer... Ik heb de training positief ervaren. Er werd ook behandeld hoe het er bij ons aan toe gaat in plaats van alleen algemeen. Ook werd het op een leuke manier uitgelegd. Ik vond de training zeer interessant.

Bij vraag 1 moet ik eigenlijk een lager cijfer invullen want de training heeft mijn verwachting overtroffen. Wat een behoorlijk taaie lange dag kon zijn, waarin we de ISO 9001 norm in context hebben... Bij vraag 1 moet ik eigenlijk een lager cijfer invullen want de training heeft mijn verwachting overtroffen. Wat een behoorlijk taaie lange dag kon zijn, waarin we de ISO 9001 norm in context hebben leren plaatsen en vervolgens door alle hoofdstukken van de norm heen zijn gelopen, was in werkelijkheid een zeer onderhoudende dag. Petje af voor onze trainer die ons deze hele dag geboeid hield. Ik ben stukken wijzer geworden over de wereld van ISO en de 9001 norm in het bijzonder.

De uitleg mbt tot randvoorwaarden en gedrag is zeer uitvoerig besproken. Illustraties met filmpjes uit de praktijk zou passender zijn dan de toneelstukken die nu worden opgevoerd

Docent had een uitgebreide ervaring in praktische voorbeelden en duidelijke uitleg.

Dhr. Henk van Deur

Duidelijk een gedreven instructeur met gedegen kennis

Dhr. Silvio Deledda

Ervaren instructeur die goede praktijksituaties weet aan te halen. Dit maakt het tot een interessante, boeiende cursus.

Dhr. Jan van Zutphen

Uitstekende docent die op prettige en luchtige wijze de stof lardeert met praktijkvoorbeelden en bovendien handige tools ter beschikking stelt. Ik zou graag zelf iets meer hebben willen “oefenen”... Uitstekende docent die op prettige en luchtige wijze de stof lardeert met praktijkvoorbeelden en bovendien handige tools ter beschikking stelt. Ik zou graag zelf iets meer hebben willen “oefenen” met het opzetten van een ISMS. De tijd was echter beperkt…

Omdat ik de NEN1006 dagelijks toepas in mijn werk al ruim 6 jaar wist ik 9/10 dingen al.

Wat ik heel erg fijn vond is dat Erik me toch nog de hele kleinen kneepjes heeft kunnen uitleggen omdat we met een zeer kleine groep van 3 kandidaten zaten.

+Ervaring docent
+Heldere uitleg docent
- Nen Normen zouden mogen bezorgd worden (desnoods via een klein bedrag extra bij inschrijving)