Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Wat viel u in positieve zin op?

Persoonlijke, eerlijke en deskundige informatie.

Ik was er niet van op de hoogte dat een onderaannemer de klus zou uitvoeren, dus was zeer verrast. Ik laat niet zomaar mensen binnen als het niet het bedrijf is waar ik mee afgesproken heb. Ik heb... Ik was er niet van op de hoogte dat een onderaannemer de klus zou uitvoeren, dus was zeer verrast. Ik laat niet zomaar mensen binnen als het niet het bedrijf is waar ik mee afgesproken heb. Ik heb gemist dat dit aan mij is meegedeeld vooraf!! Belangrijk punt voor mij! Daarnaast vind ik het bericht over het dagdeel van installatie te laat binnenkomen, pas na 18.00 uur de dag ervoor.

Goed en prettig adviesgesprek. Zeer prettige vakmensen die de isolatie uitvoerden.

Wat viel u in positieve zin op?

Prettig contac, behulpzame mensen, dat zie je niet vaak meer.

Reactie Nederland Isoleert:

Onze excuses voor het ongemak. Als het goed is hadden wij dit ook zeker van te voren moeten melden. Ik zal dit zeker nog even terugkoppelen aan de betreffende persoon.

slordig werken

niets bijzonders

We hadden een misverstand over de afspraak

Prettige gang van zaken

Vriendelijke mensen

Omdat afspraken waar worden gemaakt en ook de service van de subsidie

vriendelik personeel

F.H.Versteegen

alles soepel en vlot verlopen

alles

molijn

Communicatie tussen planning en uitvoerende

snelheid van isolatie

Ga zo door!

Prettige en deskundige informatie.

Wat viel u in positieve zin op?

Deskundigheid, vriendelijk, maatwerk (niet meer willen verkopen dan nodig).

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw review. Dat zullen wij zeker doen!

Nienhuis

Nee

Heldere info

Vriendelijkheid en vakmanschap

Ga zo door.

Professioneel, snel aan de beurt en opgeruimd staat netjes .

Wat viel u in positieve zin op?

Op alle vragen goede tekst en uitleg.

Reactie Nederland Isoleert:

Bedankt voor uw tevreden beoordeling!