Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
8.2/10
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Zanders

Het mag goedkoper

zorgvuldig, punctueel en duidelijk. Goede service

Wat viel u in positieve zin op?

helder en transparant in offerte en uitvoering

De monteurs

Een van de afspraken werd verzet door Ned. Isoleert. Dat was vervelend omdat ik die dag vrij had gepland voor de isolatie.
Degene die het voorgesprek doet moet een eerlijk beeld geven van de...
Degene die het voorgesprek doet moet een eerlijk beeld geven van de beoogde subsidie. Bij mij viel het subsidiebedrag ruim 500,- lager uit!!! Ik vind echt dat ik verkeerd ben voorgelicht en vind dat kwalijk.

Degene waar ik het oriëntatiegesprek had, had verkooptrucjes om mij te beïnvloeden en over te halen. Dat was niet prettig. Er is mij een veel hoger bedrag aan subsidie voorgespiegeld.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid personeel dat de isolatie uitvoerde.

Behandel je klanten als klanten

- Advies was niet compleet waardoor de spouwmuurisolatie in 2x moest.
- Medewerkers die de spuwmuurisolatie aanbrachten waren vriendelijk en kundig.
- Medewerkers die bodemisolatie...
- Advies was niet compleet waardoor de spouwmuurisolatie in 2x moest.
- Medewerkers die de spuwmuurisolatie aanbrachten waren vriendelijk en kundig.
- Medewerkers die bodemisolatie aanbrachten hebben de slang laten knappen waardoor een berg korrels in de tuin en op de stoep lagen. Mijn vrouw is nog 2 uur bezig geweest met opruimen.
- Indicaties van aangegeven tijdsblokken klopten niet

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerkers van de spouwmuurisolatie

Laat klanten niet wachten. Op het laatste moment afspraak annuleren is niet netjes…

Komen afspraak niet na

De monteurs

Reactie Nederland Isoleert:

U heeft inderdaad helemaal gelijk, onze excuses voor het ongemak. Als mogelijk proberen wij dit ook beslist te vermijden. Helaas kan het echter soms gebeuren dat er zich gedurende de dag dingen voor... U heeft inderdaad helemaal gelijk, onze excuses voor het ongemak. Als mogelijk proberen wij dit ook beslist te vermijden. Helaas kan het echter soms gebeuren dat er zich gedurende de dag dingen voor doen die wij niet hadden voorzien. Wel nemen wij hier in uiteraard onze verantwoordelijkheid en hebben wij u ook een gepaste compensatie aangeboden.

M F

Geen onzin meer en gewoon het probleem met de schimmel aanslag op lossen welke overduidelijk door jullie product is veroorzaakt.

In 2017 zijn er Isobooster dekens aan de onderzijde van de begane grond aangebracht door “Nederland Isoleert” in onze woning.

Hierdoor vele vele problemen ondervonden en nog steeds duiken...

Hierdoor vele vele problemen ondervonden en nog steeds duiken er nieuwe op. Schadepost loopt inmiddels serieus in de papieren. NI weigert het op te lossen en geeft geen thuis en speelt graag verstoppertje.

Zeer zeer onbetrouwbaar tot nu toe. ventilatie was ok bevonden door NI tijdens aanbrengen en recent ook goed bevonden door NI. Toch is er een mega probleem met hun product.

Hun eigen expert heeft het vastgesteld tijdens een recente inspectie vervolgens geven ze op de mail aan dat er geen probleem is.

Wat viel u in positieve zin op?

Lijken we te willen oplossen enerzijds worden door management denk ik teruggefloten.

Reactie Nederland Isoleert:

Op 8 november zijn wij inderdaad bij u langs geweest om de situatie te beoordelen. Onze inspecteur heeft toen moeten concluderen dat er inderdaad geen sprake lijkt te zijn van een door ons product... Op 8 november zijn wij inderdaad bij u langs geweest om de situatie te beoordelen. Onze inspecteur heeft toen moeten concluderen dat er inderdaad geen sprake lijkt te zijn van een door ons product veroorzaakt vocht/schimmel probleem. Hij heeft tijdens de inspectie het vochtgehalte in de vloer en balken gemeten. Deze bleken met een vochtgehalte van 13,5% ruim onder de in de voorschriften benoemde grenswaarde van 20% te zitten. Helaas moet ik u dan ook mededelen dat wij in deze kwestie geen aansprakelijkheid kunnen aanvaarden.
Als u verdere vragen heeft, of bijvoorbeeld een kopie van het onderzoeksrapport wenst te ontvangen dan kunt u altijd contact met ons opnemen via 033-4720252 of contact@nederlandisoleert.nl

Jan Schakel

Ga zo door. Het lijkt gemakkelijk gedaan, alles een 10, maar is meen dat serieus, er was niets negatiefs op aan te merken.

Voorbereiding en uitvoering, alles was perfect

de professionaliteit

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk bedankt. Dat horen wij graag!

Danny Bouman

Geen aanmerkingen

De snelheid van regelen

H Loer

Voor de vloerisolatie zouden de monteurs Nederlands sprekend moeten zijn. Communicatie was zeer slecht ze spraken geen Nederlands en heel gebrekkig Engels. En ze hebben de werkzaamheden in eerste... Voor de vloerisolatie zouden de monteurs Nederlands sprekend moeten zijn. Communicatie was zeer slecht ze spraken geen Nederlands en heel gebrekkig Engels. En ze hebben de werkzaamheden in eerste instantie slordig afgewerkt ,waar wij het niet mee eens waren. Na de tweede bezoek was het wel goed afgeleverd. De monteurs van dakisolatie daarentegen waren Vaklui die hun werkzaamheden verstaan .(daar waren wij zeer te spreken over )

zou het wel aanbevelen , maar de mensen die de vloerisolatie hebben geplaatst mogen wel beter afleveren ,dan hoeven ze voor een tweede keer niet terugkomen

Wat viel u in positieve zin op?

monteurs van de dakisolatie zeer bekwaam.

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat de communicatie met de monteurs stroef verliep. Het is bij ons gebruikelijk dat er zeker 1 Nederlands sprekende monteur mee is. Mogelijk dat dit wegens... We vinden het vervelend om te horen dat de communicatie met de monteurs stroef verliep. Het is bij ons gebruikelijk dat er zeker 1 Nederlands sprekende monteur mee is. Mogelijk dat dit wegens persoonstekort niet mogelijk was. Gelukkig hebben we de werkzaamheden uiteindelijk met succes kunnen voltooien.

Verbeter de kennis van de vertegenwoordiger inzake wat in de praktijk kan en niet kan. Verder communicatie tussen kantoor en klant kan veel beter. De monteurs krijgen door mij vragen gesteld die het... Verbeter de kennis van de vertegenwoordiger inzake wat in de praktijk kan en niet kan. Verder communicatie tussen kantoor en klant kan veel beter. De monteurs krijgen door mij vragen gesteld die het kantoor niet zijn nagekomen. Zij worden dus voor het blok gezet

De afgesproken werkzaamheden konden toch niet worden uitgevoerd. Vloerisolatie kwam te vervallen hierdoor. Spouwisolatie niet in 1 maar 3 dagen gerealiseerd. Communicatie met kantoor slecht, moest... De afgesproken werkzaamheden konden toch niet worden uitgevoerd. Vloerisolatie kwam te vervallen hierdoor. Spouwisolatie niet in 1 maar 3 dagen gerealiseerd. Communicatie met kantoor slecht, moest er steeds zelf achtereen bellen. Hele traject van offerte tot niet complete uitvoering duurde maanden.

Wat viel u in positieve zin op?

Het ontzorgen bij het offerte gesprek leek heel mooi maar achteraf kwam er niks van terecht.

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het jammer om te horen dat er dingen zijn die in uw ogen beter hadden gekund. Achteraf kunnen wij hier weliswaar niet zoveel meer aan veranderen. Wel zullen wij uiteraard proberen om van... We vinden het jammer om te horen dat er dingen zijn die in uw ogen beter hadden gekund. Achteraf kunnen wij hier weliswaar niet zoveel meer aan veranderen. Wel zullen wij uiteraard proberen om van uw feedback te leren en het zo in de toekomst beter te doen!