Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Professioneler gedrag (roken, gapen, veel in de auto zitten).

In de ochtend weinig verschil in graden. Ik had gedacht dat het door de isolatie wel iets zou schelen.

Wat viel u in positieve zin op?

Collegialiteit, twee collega’s die extra kwamen.

Reactie Nederland Isoleert:

we zijn zeker met u eens zijn dat het niet netjes is om te roken op plekken waar dit niet toegestaan is. Wij zullen dit dan ook zeker terugkoppelen aan onze medewerkers. Echter kunnen en willen wij... we zijn zeker met u eens zijn dat het niet netjes is om te roken op plekken waar dit niet toegestaan is. Wij zullen dit dan ook zeker terugkoppelen aan onze medewerkers. Echter kunnen en willen wij zoals u moet begrijpen onze medewerkers niet disciplineren voor het hebben van een strikt fysiologische reactie zoals gapen.
Wij hopen dat u desondanks deze ervaring toch tevredenheid zal ervaren in het isolatieproduct zelf.

Houtveen

Door gaan zo.

Er vond een fijn adviesgesprek plaats van een collega die kennis heeft van het werk. Ook de collega's die her werk uitvoerde hebben verstand van zaken en zijn vriendelijk en werken heel netjes.

Wat viel u in positieve zin op?

Heb ik al duidelijk beschreven (zie boven).

T. Berger

Mogelijkheid om ten allen tijde een pdf van de opdrachtbevestiging te raadplegen of downloaden (dit miste ik wel)

Vlotte afhandeling (zowel offerte, inplannen, uitvoering)

Wat viel u in positieve zin op?

ervaren monteurs gingen direct aan de slag en gaven antwoord op vragen

Reactie Nederland Isoleert:

Als het goed is heeft u de opdrachtbevestiging in permanente vorm van ons ontvangen als een email. Mocht u deze onverhoopt niet hebben ontvangen dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen... Als het goed is heeft u de opdrachtbevestiging in permanente vorm van ons ontvangen als een email. Mocht u deze onverhoopt niet hebben ontvangen dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen via contact@nederlandisoleert.nl. Dan kunnen wij u zeker voorzien van de zaken die u wenst te ontvangen.

Ga zo door

Goed advies, goede en snelle service

Vriendelijkheid van installateurs

B.de Boer

Net

goede service

Andre Paans

Ga vooral zo door en blijf je klanten respecteren.

Goed advies, fijn contact en alles op de afgesproken tijd. Fijn om zaken mee te doen.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles weer schoon achter gelaten.

Math H

Kennissen vroegen ons en heb al gelijk nummer van adviseur doorgegeven. Alles goed geregeld en afgehandeld.

Wat viel u in positieve zin op?

Adviseur was heel duidelijk. Monteurs vriendelijk.

Goede afspraken maken. Voorkomen van afzeggingen van eerder gemaakte afspraken.

vakmanschap

Reactie Nederland Isoleert:

We vinden het vervelend om te horen dat er gemaakte afspraken niet nagekomen zijn. Ik wil u in elk geval toezeggen dat ik dit zal terugkoppelen aan de betrokkene om dit in de toekomst te voorkomen.... We vinden het vervelend om te horen dat er gemaakte afspraken niet nagekomen zijn. Ik wil u in elk geval toezeggen dat ik dit zal terugkoppelen aan de betrokkene om dit in de toekomst te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak.

Merel Van Oorsouw

Niet iets beloven wat je niet waar kunt maken

Veel loze beloftes gemaakt, isolatie halverwege gestaakt en nooit afgemaakt. Heb er zelf talloze keren achteraan moeten bellen en steeds werd er beloofd dat ik dezelfde week werd teruggebeld. Na de... Veel loze beloftes gemaakt, isolatie halverwege gestaakt en nooit afgemaakt. Heb er zelf talloze keren achteraan moeten bellen en steeds werd er beloofd dat ik dezelfde week werd teruggebeld. Na de laatste keer heb ik een maand gewacht en toen een ander bedrijf de klus laten afmaken. Het beetje isolatie wat er al in zat was ook niet het beloofde materiaal!

Niks

Reactie Nederland Isoleert:

Helaas moeten wij inderdaad concluderen dat wij in het behandelen van uw aanvraag enkele steken hebben laten vallen. Hierdoor is onze communicatie naar u toe niet altijd geweest wat u er van had... Helaas moeten wij inderdaad concluderen dat wij in het behandelen van uw aanvraag enkele steken hebben laten vallen. Hierdoor is onze communicatie naar u toe niet altijd geweest wat u er van had mogen verwachten. Hiervoor onze welgemeende excuses!