Kwaliteit van de offerte
Service
Hotel(s)
Reisadvies
7.8/10

Wij hebben een zeer mooie reis gehad. Alles was prima geregeld. Het was alleen jammer dat de gevraagde auto niet beschikbaar was en wij een vervangend model kregen waar we eigenlijk niet zo blij mee... Wij hebben een zeer mooie reis gehad. Alles was prima geregeld. Het was alleen jammer dat de gevraagde auto niet beschikbaar was en wij een vervangend model kregen waar we eigenlijk niet zo blij mee waren. (Heb Alamo hierover ook geschreven). De hotels waren prima en op alle plaatsen waren de reserveringen zoals gepland. Ook over de vluchten hebben we geen enkele opmerking. We hebben dus volop kunnen genieten zonder onverwachte problemen (de auto dan even daargelaten).

Sterke punten tijdens het verblijf

De North Rim van de Grand Canyon die wij op advies van Martine hadden geboekt. En de excursie van de upper Antilope Canyon in Page.

We vonden het jammer dat we geen reissuggesties hebben ontvangen. Het was een reis op maat, maar toch zaten er voldoende aanknopingspunten van bestaande reizen in. We zouden het op prijs hebben... We vonden het jammer dat we geen reissuggesties hebben ontvangen. Het was een reis op maat, maar toch zaten er voldoende aanknopingspunten van bestaande reizen in. We zouden het op prijs hebben gesteld indien we van bestaande reizen de informatie hadden gekregen waarna wij zelf hadden kunnen uitzoeken wat op onze reis van toepassing was. Dan hadden we wellicht onderweg (van de ene naar de andere plek) nog wat bezienswaardigheden kunnen meepikken die we nu wellicht gemist hebben.

Rondreis door Florida, door orkaan Irma hebben we echter moeten uitwijken naar andere regio's in Amerika en een groot gedeelte van de oorspronkelijke reis is daardoor geannuleerd.

Sterke punten tijdens het verblijf

Lastig om te zeggen, het grootste gedeelte van onze oorspronkelijke reis is (door onszelf) gewijzigd vanwege een orkaan. We vonden het contact voorafgaand aan de reis erg prettig, de offerte was... Lastig om te zeggen, het grootste gedeelte van onze oorspronkelijke reis is (door onszelf) gewijzigd vanwege een orkaan. We vonden het contact voorafgaand aan de reis erg prettig, de offerte was scherp en jullie reisaanbod uitgebreid.

Helaas hebben wij last gehad van een orkaan tijdens onze reis. In de informatievoorziening hierover hadden jullie pro-actiever kunnen zijn. Wij hebben uiteindelijk de meeste zaken zelf geregeld.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat spijtig dat u vanwege orkaan Irma de route van uw reis heeft moeten aanpassen. Deze orkaan heeft een enorme impact gehad. Vanwege de grote hoeveelheid... Hartelijk dank voor uw feedback. Wat spijtig dat u vanwege orkaan Irma de route van uw reis heeft moeten aanpassen. Deze orkaan heeft een enorme impact gehad. Vanwege de grote hoeveelheid NBBS-reizigers die in de getroffen gebieden onderweg waren (met name in Florida en Cuba) en die in de weken na de orkaan hadden moeten vertrekken heeft het ons veel tijd gekost de situatie voor alle reizigers in beeld te krijgen. Onze reizigers maken over het algemeen rondreizen, wat inhoudt dat wij goed moeten uitzoeken waar alle reizigers zich bevinden en hoe het vervolg van hun route er uit kan zien. Hoewel veel reizigers heel tevreden waren met de assistentie die wij hebben geboden, delen sommige anderen uw mening. Wij zijn zelf ook niet helemaal tevreden over de snelheid waarmee wij een calamiteit van een dergelijke grootte hebben kunnen afhandelen en hebben daarom inmiddels de procedures aangescherpt. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Het was een erg mooie reis en ik ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding die NBBS heeft geboden

Len Geluk

Cuba reis ging op het laatste moment niet door ivm orkaan Irma. ( reis per maandag 11-9-2017 )
Na veel aandringen en heen en weer gemail door ons vooral kon uiteindelijk op het laatste moment omgeboekt worden.
Terwijl TUI reeds zijn klanten had aangeboden om om te boeken gezien de orkaan Irma die over Cuba zou gaan.
Omgeboekt dan maar naar Curacao op het laatste moment , hier zelf om gevraagd , geen meedenken hierin. Anders mogelijk je geld niet terug.
Alles gaat telefonisch / of per mail : hier moet je zelf constant achteraan

Sterke punten tijdens het verblijf

Curacao : mooi hotel : Lions Dive & Beach club.
Echter op Curacao is geen bal te doen als je van plan was een rondreis door Cuba te maken.

Reactie NBBS Reizen:

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te moeten vernemen dat u teleurgesteld bent in ons handelen na orkaan Irma. TUI heeft een eigen luchtvaartmaatschappij die naar diverse bestemmingen in het... Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te moeten vernemen dat u teleurgesteld bent in ons handelen na orkaan Irma. TUI heeft een eigen luchtvaartmaatschappij die naar diverse bestemmingen in het Caraïbisch gebied vliegt, wat snel handelen binnen de eigen organisatie mogelijk maakt. Bij NBBS Reizen werken wij samen met diverse luchtvaarmaatschappijen, waarmee overleg gevoerd dient te worden over de voorwaarden tot omboeken of annuleren van vluchten. In uw geval was overleg met KLM noodzakelijk. Orkaan Irma was een calamiteit van grote omvang. Ons team is de eerste dagen vrijwel 24/7 bezig geweest om alle reizigers ter plaatse bijstand te verlenen en tegelijkertijd oplossingen aan te dragen voor reizigers die in de weken na de orkaan reizen naar het getroffen gebied hadden geboekt. Het spijt ons te moeten vernemen dat u van mening bent dat wij in uw geval niet snel genoeg hebben gehandeld. Het team van NBBS Reizen

Ruud Monde

Wij hebben een onvergetelijke vakantie gehad in Canada

Sterke punten tijdens het verblijf

De B&B waren bijna allemaal fantastisch, gehuurde auto was top!

Jammer dat niet voor alle nachten een B&B beschikbaar was, dit zou de reisbeschrijving wel zo zijn

Het was een mooie reis. Wel een opvallend kwaliteitsverschil in dezelfde categorie hotels.

n.v.t.

niet van toepassing

Gerrit Hoogenboom

Prima ervaring! Dankzij tips NBBS vele prachtige locaties in USA/Canada bezocht. Een onvergetelijke reis!

Sterke punten tijdens het verblijf

Door tips relatief onbekende prachtige locaties bezocht!

Eigenlijk geen verbeterpunten ontdekt.

De medewerkers beantwoorden vragen snel en duidelijk. En onze reis was top geregeld!

Sterke punten tijdens het verblijf

Snel wijzigen van het tijdstip van onze taxi transfer, die niet goed bleek te zijn.

NB

Bereikbaar, meedenkend

Organisatie en informatieverstrekking

Geen info of contact ondanks naderende hurricane