Kwaliteit van de offerte
Vakantieland
Service
Hotel(s)
Reisadvies

Rondreis door Florida, door orkaan Irma hebben we echter moeten uitwijken naar andere regio's in Amerika en een groot gedeelte van de oorspronkelijke reis is daardoor geannuleerd.

Sterke punten tijdens het verblijf

Lastig om te zeggen, het grootste gedeelte van onze oorspronkelijke reis is (door onszelf) gewijzigd vanwege een orkaan. We vonden het contact voorafgaand aan de reis erg prettig, de offerte was scherp en jullie reisaanbod uitgebreid.

Helaas hebben wij last gehad van een orkaan tijdens onze reis. In de informatievoorziening hierover hadden jullie pro-actiever kunnen zijn. Wij hebben uiteindelijk de meeste zaken zelf geregeld.

Reactie NBBS Reizen:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat spijtig dat u vanwege orkaan Irma de route van uw reis heeft moeten aanpassen. Deze orkaan heeft een enorme impact gehad. Vanwege de grote hoeveelheid NBBS-reizigers die in de getroffen gebieden onderweg waren (met name in Florida en Cuba) en die in de weken na de orkaan hadden moeten vertrekken heeft het ons veel tijd gekost de situatie voor alle reizigers in beeld te krijgen. Onze reizigers maken over het algemeen rondreizen, wat inhoudt dat wij goed moeten uitzoeken waar alle reizigers zich bevinden en hoe het vervolg van hun route er uit kan zien. Hoewel veel reizigers heel tevreden waren met de assistentie die wij hebben geboden, delen sommige anderen uw mening. Wij zijn zelf ook niet helemaal tevreden over de snelheid waarmee wij een calamiteit van een dergelijke grootte hebben kunnen afhandelen en hebben daarom inmiddels de procedures aangescherpt. Met vriendelijke groet, het team van NBBS Reizen

Score voor NBBS Reizen: 3/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Rondreis / hotel / anders: Rondreis